فونیکسریمکسبهتام

آغاز طرح نوروزی پلیس

۳۰۰ واحد گشتی خودرویی در تهران فعالیت می کند

عصر خودرو- اکبرشاهی گفت: با توجه به افزایش تعداد رام قطارهای مسافری و تعداد مسافران نوروزی ، طبق برنامه نوروزی پلیس راه آهن کشور روزانه ۳۰۰ واحد گشتی خودرویی و موتوری در ایام پیک ، شبانه روز فعالیت خواهند کرد.

۳۰۰ واحد گشتی خودرویی در تهران فعالیت می کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار علیرضا اکبرشاهی فرمانده پلیس راه آهن کشور در مراسم مانور خودرویی ویژه طرح نوروزی ، گفت: این مانور برای اولین بار توسط پلیس راه آهن کشور با هدف آمادگی کامل نیروی پلیس در حفظ و امنیت برای ایام نوروز و همچنین زنگ آغاز ماموریت نیروهای پلیس برای ایجاد آسایش و رفاه حال مسافران است.

    وی افزود: باتشکیل قرارگاه های نوروزی و ایجاد 5 کمیته ، از امروز 25 اسفند تا 15 فروردین واحدهای گشت خودرویی و موتوری در سطح کشور اقدام به ایجاد امنیت در ایستگاه ها و قطارهای مسافری می کند.

    اکبرشاهی عنوان کرد: با توجه به افزایش تعداد رام قطارهای مسافری و مهمتر از همه تعداد مسافران نوروزی ، طبق برنامه نوروزی پلیس راه آهن کشور روزانه 300 واحد گشتی خودرویی و موتوری در ایام پیک ، شبانه روز فعالیت خواهند کرد.

    فرمانده پلیس راه آهن کشور اظهار داشت: خوشبختانه طبق برآورد صورت گرفته 80 درصد ظرفیت قطارهای سال 96 پر شده است و همچنین در خطوط ریلی حاشیه نیز حدود یک میلیون مسافر پیش بینی شده که برای ساماندهی در جابجایی ایمن آنها نیز برنامه ویژه داریم.

    اکبرشاهی با اشاره به فعالیت واحد سگ‌های مواد یاب پلیس راه آهن اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام پیک نوروزی برای آشنایی هر چه بیشتر مردم با توانمندیها و فعالیت‌های پلیس، برنامه‌ریزی‌های لازم برای معرفی فعالیت سگ‌های موادیاب پلیس راه‌آهن در قالب یک عملیات نمایشی انجام شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط