فونیکسریمکسبهتام

اخبار ترافیکی نوروز(۳۱)

تردد خودروهای سنگین درمحور سرچم به اردبیل در استان زنجان ممنوع شد

عصر خودرو- رییس پلیس راه استان زنجان گفت: تردد خودروهای سنگین در محور سرچم به اردبیل دراستان زنجان ممنوع شد.

تردد خودروهای سنگین درمحور سرچم به اردبیل در استان زنجان ممنوع شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ علی اصغر شیر محمدی  ترافیک دربرخی محورهای استان زنجان و ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محور سرچم به اردبیل، افزود: به دلیل حجم ترافیک درمحور زنجان – تبریز تردد کامیون وخودروهای سنگین در محور سرچم به اردبیل تا اطلاع ثانوی ممنون شد .

    وی ادامه داد: در حال حاضر همه محورهای استان زنجان بویژه آزادراه های زنجان – قزوین وزنجان – تبریز با ترافیک سنگین همراه است که  ضروری است رانندگان با احتیاط برانند.

    رییس پلیس راه استان زنجان گفت: 80 واحد گشتی درمحورهای مواصلاتی استان زنجان در طرح نوروزی پلیس راه فعال خواهندبود.

    شیرمحمدی افزود: در طرح نوروزی پلیس راه استان زنجان 80 واحد گشتی از  25 اسفندماه سال 95 تا 15 فروردین سال 96 در محورهای مواصلاتی استان زنجان فعال خواهندبود.

    وی  با اشاره به اینکه شعارامسال پلیس راهورپرهیز از خطر ، آرامش درسفراست، ادامه داد: همچنین 80 دوربین سیار، 38  دوربین نظارتی و 20 دوربین ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان زنجان برتردد خودرو ها نظارت  وتخلفها را ثبت می کند.

    رئیس پلیس راه استان زنجان، برکنترل جدی محسوس و نامحسوس پلیس راه از ناوگان های مسافربری هم تاکید کرد و گفت: پلیس راه در این میان تست سلامت رانندگان را در دستور کاری خود دارد و با متخلفان برخورد جدی می کند.

    شیر محمدی افزود: پلیس راه با رانندگانی که از قوانین تخلف و یا از مواد مخدر و الکل استفاده کنند برخورد شدید کرده و خودروی آنها متوقف می شود.

    وی همچنین از رانندگانی که خودرو خود را معاینه فنی نکرده اند خواست تا نسبت به این امر توجه جدی داشته باشند و افزود: شهروندان زنجانی در ایام نوروز به هنگام تردد در محورها با رعایت قوانین رانندگی و حرکت با سرعت مطمئنه سلامتی خود و دیگران را تضمین کنند.

        

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو