فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر راه و شهرسازی

امسال یک هزار کیلومتر آزاد راه و باند دوم به بهره برداری رسید

عصر خودرو- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ‌و نقل کشور از بهره برداری یک هزار کیلومتر آزاد راه و باند دوم امسال در کشور خبر داد.

امسال یک هزار کیلومتر آزاد راه و باند دوم به بهره برداری رسید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، خیرالله خادمی روز جمعه در حاشیه افتتاح بزرگراه کنارگذرغربی کرمانشاه اظهار کرد: هم اکنون کار ساخت 16 بزرگراه دیگر در 10 محور کشور نیز در حال انجام است.
    وی افزود: برای انجام این کار بزرگ، پنج هزار دستگاه ماشین آلات سنگین به همراه 15 هزار نیروی انسانی مشغول به کار هستند تا هرچه سریعتر عملیات احداث آن ها به بهره برداری برسد.
    خادمی گفت: تنها در آزاد راه شمال بالغ بر سه هزار و 400 نفر در شیفت های مختلف مشغول به کار هستند.
    معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه به وضعیت حمل و نقل ریلی کشور نیز اشاره کرد و گفت: در ابتدای کار دولت یازدهم ، تصمیم بر آن شد سه هزار و 500 کیلومتر ریل گذاری جدید در کشور انجام و استان های کرمانشاه، همدان، رشت، ارومیه و سنندج به شبکه حمل و نقل ریلی متصل شود.
    وی با بیان اینکه کار زیرسازی ریل گذاری این استان ها بیش از 95 درصد پیشرفت داشته است، گفت: در روسازی و ریل گذاری نیز با همت دولت و تلاش وزارتخانه امسال 2 هزار کیلومتر ریل را تامین و از ابتدای سال مشغول به ریل گذاری شدیم.
    خادمی تصریح کرد: کار ریل گذاری در استان های یاده شده نیز بین 60 تا 70 درصد پیشرفت داشته و همه آن ها کمتر از یکصد کیلومتر از کار ریل گذاریشان باقی مانده است.
    مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ‌و نقل کشور اظهار کرد : هم اکنون روزانه پنج کیلومتر ریل گذاری در کشور صورت می گیرد که این در دوران پیروزی انقلاب اسلامی بی سابقه بوده است.
    وی در پایان گفت: کرمانشاه، همدان، رشت، ارومیه و سنندج تا پایان فصل بهار و نهایتا عمر دولت یازدهم به شبکه حمل و نقل ریلی متصل خواهند شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو