فونیکسریمکسبهتام

در چهارمین روز از آغاز سفرهای نوروزی؛ دختربچه ۲ ساله، قربانی قصور والدین شد

عصر خودرو- رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان زنجان، از مرگ دلخراش دختربچه دو ساله خبر داد.

در چهارمین روز از آغاز سفرهای نوروزی؛ دختربچه ۲ ساله، قربانی قصور والدین شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از هتل ، سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی با بیان اینکه با گذشت چهار روز از سفرهای نوروزی، خوشبختانه شاهد حادثه دلخراشی در محورهای مواصلاتی استان زنجان نبودیم، افزود: متاسفانه گاهی اوقات اتفاقاتی رخ می‌دهد که نتیجه بی‌توجهی و بی‌مبالاتی والدین بوده و رانندگان هیچ‌گونه نقشی در بروز چنین حوادثی ندارند.

    وی از مرگ دلخراش دختربچه دو ساله در عوارضی آزادراه زنجان ـ تبریز خبر داد و تصریح کرد: این حادثه ساعتی پیش در عوارضی آزادراه زنجان ـ تبریز رخ داد و متاسفانه در چهارمین روز از آغاز سفرهای نوروزی، شاهد مرگ دلخراش دختربچه دو ساله به دلیل بی‌توجهی والدینش بودیم و باید گفت که این دختربچه اولین قربانی حوادث جاده‌ای از زمان آغاز سفرهای نوروزی در جاده‌های استان تا به امروز است.

    این مسئول در توضیح چگونگی وقوع این حادثه دلخراش به خبرنگار ایسنا، گفت: خانواده‌ای که قصد سفر به تبریز را با خودروی پژو 405 داشتند، در عوارضی آزادراه زنجان ـ تبریز توقف کرده و با توجه به اینکه دختربچه دو ساله این خانواده اصرار به رفتن به دستشویی داشت، خانواده وی، دختربچه را به سمت چرخ‌های کامیونی که در همان محل توقف کرده بود و از نظر آن‌ها بهترین مکان برای انجام این کار بود، می‌برند.

    رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان زنجان ادامه می‌دهد: یک لحظه غفلت و بی‌توجهی والدین به عواقب این کار و از همه مهم‌تر بی‌اطلاعی راننده کامیون از وجود دختربچه در زیر چرخ‌های خودرو، همگی دست به دست هم داده و با حرکت کامیون، این سانحه دلخراش اتفاق می‌افتد.

    شیرمحمدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در آزادراه‌های زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز ترافیک سنگینی حاکم است، لذا به رانندگان توصیه می‌کنیم بین خطوط حرکت کرده، از سبقت و سرعت غیرمجاز اجتناب کنند و به قوانین راهنمایی و رانندگی بیش از پیش احترام بگذارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو