فونیکسریمکسبهتام

اخبار ترافیکی نوروز (۱۲۲)

ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی

عصر خودرو- پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: هم اکنون در باند جنوب به شمال و بالعکس محور کرج -چالوس و هراز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، درحال حاضر همچنین ترافیک باند جنوب به شمال محور کرج - چالوس محدوده های ابتدای محور تا آدران، سنگین و آدران تا تونل کندوان، نیمه سنگین و باند شمال به جنوب محور کرج - چالوس، پرحجم و روان گزارش شده است.

    همچنین باند شمال به جنوب محور هرازمحدوده امامزاده هاشم - پرحجم وروان و باند شمالی آزادراه کرج - قزوین محدوده ترمینال شهید کلانتری تا پل کردان، پرحجم و روان گزارش شده است.
    محورهای شمشک - دیزین در استان های تهران و البرز، پونل - خلخال در استان های گیلان و اردبیل، سرو آباد - پاوه در استان های کردستان و کرمانشاه، اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان و محور فرعی سی سخت - پادنا در استان کهکیلویه و بویراحمد مسدود است.

    محور شیراز - جهرم در استان فارس، محور فرعی گنجنامه - تویسرکان در استان همدان، استهبان- نی ریز در استان فارس، محور فرعی رودبار - کهنوج - قلعه گنج در جنوب استان کرمان، امیدیه - دیلم در استان خوزستان، محورهای فرعی بندر چارک - بندر آفتاب و ارمک - باوردان در استان هرمزگان، مجور خمیر - لنگه در استان هرمزگان، محور فرعی کازرون - فراشبند و داراب - فسا در استان فارس شمالی به علت سیلاب و آبگرفتگی معابر مسدود است.

    محور فرعی سنا شنبه تا روستای درویشی در استان بوشهر به علت تخریب پل و آبگرفتگی، محور فیروزآباد - جم - عسلویه در استان فارس جنوب به علت ریزش کوه ، محور فرعی درودگاه - سعدآباد در استان بوشهر و محور دلوار - دیر در استان بوشهر به علت آبگرفتگی مسدود است.

    سایر محورهای موصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

    مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120 و 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو