فونیکسریمکسبهتام

نحوه سرویس دهی خط ۵ مترو تهران در ۱۲ و ۱۳ فروردین

عصر خودرو- قائم مقام شرکت بهره‌برداری مترو تهران از افزایش ساعت مسافرگیری خط ۵ در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین خبر داد.

نحوه سرویس دهی خط ۵ مترو تهران در ۱۲ و ۱۳ فروردین
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، مهندس عبدالله پور با بیان اینکه در ایام نوروز ساعت سرویس دهی خط 5 مترو تهران بخاطر بهسازی دچار تغییر شده است افزود: برای استفاده بهینه از فرصت تعطیلات نوروز جهت انجام عملیات‌های بهسازی خط 5 مترو تهران، ساعات ارائه خدمات به مسافران در روزهای یکم، دوم، سوم، چهارم، دهم، یازدهم و دوازدهم فروردین از ساعت 8 تا 18 و در روزهای دیگر 6 تا 20 در نظر گرفته شد.
    وی با تاکید براینکه این تغییر ساعت باعث شد تا روند انجام عملیات های عمرانی شتاب دوچندان بگیرد ادامه داد:  براساس اعلام قبلی، خط 5 مترو تهران در روز 12 فروردین قرار بود تا ساعت  18 پذیرش مسافر داشته باشد اما بخاطر برگزاری مسابقه فوتبال استقلال و فولاد در ورزشگاه آزادی، ساعت مسافرگیری خط پنج افزایش می‌یابد و تماشاگران می‌توانند در این روز از ساعت 8 تا 21 از این خط استفاده کنند.
    وی در خصوص فاصله حرکت قطارهای خط 5 در روز 12 فروردین نیز گفت: در ساعات پیک صبح و عصر فاصله گذر حرکت قطارها هر 15 دقیقه و باقی ساعات هر 20 دقیقه است ، ضمن آنکه در صورت نیاز قطارهای فوق العاده هم اعزام خواهند شد.
    قائم مقام شرکت بهره‌برداری مترو تهران در ادامه به فعالیت خط 5 مترو تهران در روز 13 فروردین اشاره و تصریح کرد: در روز طبیعت مسافران بیشتری از خط 5 مترو تهران استفاده می‌کنند که به همین منظور پذیرش مسافر در این روز از ساعت 6 صبح آغاز خواهد شد و حرکت قطارها در خط تهران- کرج تا ساعات 22 ادامه می‌یابد.
    مهندس عبدالله پور گفت: سرویس دهی در سایر خطوط مترو تهران همانند برنامه قبلی صورت می‌گیرد.
    گفتنی است، برنامه حرکت قطارها در خط 5 مترو تهران با اتمام تعطیلات در 14 فروردین، به حالت عادی خود بازمی‌گردد و مسافران می‌توانند از ساعت 5:30 تا 23 از این خط استفاده کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو