فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان:

۱۷۰۰۰ تخلف سرعت خودرو در راه‌های استان سمنان ثبت شد

عصر خودرو-مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان گفت: در تعطیلات نوروز بیش از ۱۷ هزار تخلف تجاوز از سرعت مجاز خودرو با استفاده از ۴۳ دوربین ثبت تخلف ثبت شده است.

۱۷۰۰۰ تخلف سرعت خودرو در راه‌های استان سمنان ثبت شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، داوود فهندژ سعدی  ضمن تشریح برنامه های نوروزی حمل و نقل و پایانه های استان سمنان تاکید کرد: در راستای افزایش ایمنی عبور و مرور به‌خصوص در ایام پرتردد تعطیلات نوروزی، کنترل محورهای مواصلاتی با سیستم های هوشمند حمل و نقل انجام شد که طی آن بیش از 17هزار تخلف تنها در مقوله سرعت ثبت و ضبط شد.

    وی افزود: سامانه های ثبت تخلفات عبور و مرور برای اعمال قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و کاهش تخلفات در طول بیش از یک هزار کیلومتر از محورهای بزرگراهی استان تجهیز شده اند.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان درباره دیگر بخش های طرح نوروزی این اداره کل نیز توضیح داد: در ایام طرح نوروزی 96 با مشارکت صنوف حمل و نقل جاده ای به 45 دستگاه اتوبوس سایر استان های کشور که در محورهای استان دچار نقص فنی شده بودند، خدمات رسانی شد.

    فهندژسعدی با اشاره به حجم بالای ترافیک در محورهای استان سمنان تصریح کرد: این استان به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص خود، نزدیکی به تهران، دارا بودن شبکه ارتباطی پیشرفته با استان‌های تهران، قم، خراسان رضوی، مازندران، اصفهان، گلستان و دارا بودن سهم عمده بزرگراه ثامن الحجج (ع) از اهمیت ویژه ای برخوردار است از این رو توجه به مقوله ایمنی و مدیریت سفر در نوروز 96 به عنوان شعار این اداره کل در نظر گرفته شد.

    وی افزود: در طول اجرای طرح نوروزی مجموع مسافران جابجا شده به تفکیک نوع وسیله نقلیه، درون و برون استانی 67هزار نفر بود که این جابجایی ها با استفاده از هفت هزار و 400 سفر با ناوگان عمومی صورت گرفته است .

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان در دیگر بخش سخنان خود، ضمن اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنا کردن جوانان و نوجوانان با جانفشانی های شهدا افزود: در ایام طرح نوروزی امسال تعداد 92 دستگاه اتوبوس برای عزیمت کاروان های راهیان نور به مناطق جنگی جنوب کشور برای بیش از چهار هزار نفر اختصاص یافته است .

    فهندژسعدی با بیان اهمیت ساختار مجتمع های خدماتی رفاهی و نقش ویژه این عناصر در بهبود رفتار رانندگان، رفع خستگی و در نهایت ارتقای ایمنی جاده ای افزود: در طول طرح نوروزی سال 96 اکیپ های کنترلی این اداره کل بر نحوه عملکرد 27 مجتمع خدماتی رفاهی فعال در حوزه راه‌های استان نظارت داشته اند.

    وی در ادامه افزود: 11 ایستگاه صلواتی با توزیع رایگان چای و بسته های فرهنگی نیز خدمات رسانی به مسافران را انجام داده اند.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان گفت: چاپ و نصب بیش از 700 متر مربع بنر با مضامین ایمنی، چاپ و توزیع بیش از 9 هزار برشور با موضوعات اطلاع رسانی پیامک 3000143، امر به معروف، برشور نوروزی، سامانه 141 و اطلاعات مجتمع های خدماتی رفاهی استان و تهیه و توزیع بیش از پنج هزار بسته فرهنگی با  شعار ایمنی، تهیه و توزیع 300 لوح فشرده در ناوگان عمومی با موضوع جاذبه های گردشگری، تولید و پخش روزانه برنامه رادیویی راهبران و... در زمره بخش های طرح نوروزی حمل و نقل استان سمنان بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط