فونیکسریمکسبهتام

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی گیلان خبر داد؛

تعداد جایگاه های سوخت «سی.ان.جی» در گیلان افزایش می یابد

عصر خودرو- مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی گیلان از افزایش تعداد جایگاه های سوخت «سی.ان.جی» درگیلان خبر داد و گفت: تعداد جایگاه های گیلان به ۱۰۴ باب افزایش می یابد.

تعداد جایگاه های سوخت «سی.ان.جی» در گیلان افزایش می یابد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، علی اصغر عباسی در تشریح خبر فوق اظهار کرد: پنج باب جایگاه CNG (گاز طبیعی فشرده) در شهرستان های رودسر، لنگرود و شهرهای خمام، کوچصفهان و جیرده استان گیلان در دست ساخت است.

    وی افزود: با احداث این جایگاه ها، تعداد جایگاه های فعال در گیلان به 104 عدد می رسد.

    مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی گیلان ادامه داد: احداث جایگاه های نام برده از وضعیت مطلوب پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و جایگاه خمام و لنگرود با 95 درصد، جایگاه رودسر با 80 درصد و جایگاه کوچصفهان با 50 درصد پیشرفت فیزیکی، پس از اتمام عملیات در نوبت راه اندازی قرار می گیرند.

    عباسی نسبت مصرف سوخت CNG به ازای هر هزار خودرو را هزار متر مکعب عنوان کرد و گفت: براساس استانداردهای تعریف شده هر جایگاه با ظرفیت کمپرسور هزار متر مکعب امکان سوخت رسانی به  هزار خودرو را دارد.

    وی تصریح کرد: در استان گیلان طبق آخرین آمارها تعداد خودروهای CNG سوز  97 هزار دستگاه و مجموع ظرفیت سوخت رسانی جایگاه ها 114 هزار متر مکعب است که این رقم نشان از سبقت عرضه به نسبت تقاضای CNG را دارد.

        Facebook
        Twitter
        Google+
        اشتراک

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط