فونیکسریمکسبهتام

تست خودروهای جدید چری و ام وی ام در شرایط مختلف آب و هوایی کشور

عصر خودرو- شرکت خودروسازی مدیران خودرو که محصولات شرکت چری را در ایران تولید می نماید اخیرا محصولات آتی خود را که با دو برند چری و ام وی ام تولید خواهند شد برای تست بلند مدت جاده ایی در شرایط گوناگون آماده نموده.

تست خودروهای جدید چری و ام وی ام در شرایط مختلف آب و هوایی کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، این خودروها حرکت خود را از تهران آغاز نموده اند و مسیر اصفهان و اهواز و سایر شهرهای مختلف کشور را با شرایط متنوع آب و هوایی و محیطی خواهند پیمود.
    در این آزمون خودروی چری تیگو7 ، محصولی که به زودی وارد بازار خواهد گردید مورد تست و بررسی قرار گرفته موتور و گیربکس این خودرو که از نوع توربو شارژر و گیربکس دو کلاچه اتوماتیک میباشد و در مجموع عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده است.
    نسل جدید موتورهای چری با راندمان بالا و مصرف کم ،پیشرفت قابل توجه این خودروساز را در امر مهندسی و تکنولوژی نشان میدهد.
    از سوی دیگر برگزاری تستهای بلند مدت در ایران مانند بررسی دقیق کالیبراسیون گیربکس، قابلیت اطمینان فنی در نقاط و شرایط مختلف آب و هوایی و جغرافیایی توجه ویژه شرکت چری به نیاز مشتریان ایرانی را نشان میدهد.
    شرکت چری  همواره  کشور ایران را به عنوان مرکزی تست درایو خودروهای خود در منطقه انتخاب نموده است.
    به طور مثال خودروها در دمای تا حتی 50 درجه و رطوبت بالا تست میگردند  تا از هر لحاظ به نیاز مشتریان ایرانی برای داشتن خودرویی با کیفیت پاسخ گویند.

    خودروی تیگو7 به عنوان لوکس ترین محصول چری در بازار ایران تحت آزمایشهای مختلف در شرایط گوناگون قرار گرفته تا کاملا مطابق با شرایط آب و هوایی ایران و نیاز مشتریان به بازار عرضه گردد.
    شایان ذکر است ؛کیربکس دو کلاچه این خودرو دارای تکنولوژی المانی بوده و شاسی این خودرو نیز توسط شرکت بریتانیایی لوتوس طراحی شده و همچنین موتور توربوشارژ این خودرو دارای راندمان بالا و مصرف سوخت پایین می باشد .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم