فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی

مصرف سوخت ایران خودرو به ۷ لیتر می رسد

عصر خودرو- شش سال پیش در روز ۲۳ خرداد ماه سال ۱۳۹۰ ایران خودرو اعلام کرد با افزایش تولید موتورهای کم مصرف قصد دارد میانگین مصرف سوخت سبد تولید محصولات خود را کاهش دهد.

مصرف سوخت ایران خودرو به ۷ لیتر می رسد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در آن روز کیوان وزیری مدیر اجرا و نظارت بر استاندارد های ایران خودرو با بیان این مطلب گفت : ایران خودرو با افزایش تیراژ موتورهای کم مصرف و استراتژیک خود نظیر موتورهای EF7، TU5 و موتور 1.4 و جایگزین کردن این موتورها بجای موتورهای پر مصرف تر قصد دارد تا میانگین مصرف سوخت سبد تولید محصولات خود را به کمتر از 7 لیتردرسال جاری و در سالهای آتی به حدود 6 لیتر در سیکل تر کیبی تقلیل دهد.

    http://www.asrekhodro.com/News/9964

     

    نامه‌نگاری قطعه‌سازان درباره افزایش نرخ ارز و رشد 5 درصدی هزینه تولید

    در همان روز دبیر انجمن قطعه‌سازان از ارائه نامه قطعه‌سازان به خودروسازان برای جبران افزایش قیمت تولید قطعات خودرو در پی واقعی شدن نرخ ارز خبر داد و گفت: رشد 12 درصدی قیمت رسمی ارز، بهای تمام شده تولید قطعات را به طور متوسط 5 درصد افزایش می‌دهد که البته این رقم در مورد قطعات مختلف فرق دارد.

    http://www.asrekhodro.com/News/9966

     

    قدردانی از عملکرد ایران خودرو در جایگزینی خودروهای فرسوده

    در تاریخ 23 خرداد سال 90، گروه صنعتی ایران خودرو به دلیل حضور فعال درطرح جایگزینی خودرو های فرسوده مورد قدردانی قرار گرفته و لوح تقدیر دریافت کرد .

    http://www.asrekhodro.com/News/9962

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم