فونیکسریمکسبهتام

قتل به خاطر معطل شدن در ترافیک

عصر خودرو- معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که در اعتراض به ایجاد ترافیک در پی وقوع تصادف رانندگی یکی از طرفین تصادف را به قتل رسانده بود، خبر داد.

قتل به خاطر معطل شدن در ترافیک
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، در ساعت 22 دوم خرداد ماه امسال ، وقوع یک نزاع و درگیری ناشی از تصادف دو دستگاه خودرو «روآ» و «خاور» در اتوبان آزادگان – محدوده پل ساوه به کلانتری 152 خانی آباد اعلام شد و بر خلاف تصور اولیه مبنی بر وقوع درگیری میان سرنشینان دو خودرو تصادفی ، به مأموران اعلام شد که درگیری میان سرنشین خودرو پراید عبوری با راننده خودرو روآ صورت گرفته و بنا بر اظهارات شاهدان ، راننده پراید اقدام به تخریب شیشه‌های خودرو روآ و در ادامه مجروح کردن راننده آن از ناحیه سر کرده و در نهایت از محل متواری شده است .

    فردای آن روز به کلانتری 152 خانی‌آباد اعلام شد که راننده خودرو روآ به نام جواد . ق 42 ساله که نجار و ساکن  اسلامشهر است به علت شدت ضربه ناشی از اصابت جسم سخت فوت کرده. با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

    کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ضمن شناسایی و تحقیق از شاهدان صحنه درگیری اطلاع پیدا کردند که یکی از شاهدان با گوشی تلفن همراهش اقدام به فیلمبرداری از صحنه درگیری کرده است که بلافاصله تصاویر به دست آمده از صحنه درگیری مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت خودروی پراید به شماره پلاک معلوم مورد شناسایی قرار گرفت و متعاقب شناسایی خودروی پراید ، مالک خودرو نیز به نام میثم . خ متولد 1364 شناسایی شد و تصویرش به عنوان راننده پراید در شب حادثه از سوی راننده خاور و دیگر شاهدان مورد شناسایی قرار گرفت .

    کارآگاهان اداره دهم با حضور در محل کار میثم . خ در بازار مبلمان یافت آباد اطلاع پیدا کردند که وی از زمان درگیری منجر به جنایت به محل کارش بازنگشته است. در ادامه کارآگاهان به محل سکونت میثم دررباط کریم مراجعه کردند. با اطلاع از متواری شدن وی از محل سکونتش به مذاکره با خانواده او پرداختند تا میثم را تسلیم پلیس کنند.

    سرانجام در ساعت 8 صبح امروز، میثم با حضور در اداره دهم ویژه قتل خودش را به پلیس معرفی و تسلیم کرد. وی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: شب حادثه ترافیک شدیدی به علت تصادف میان دو دستگاه خودرو خاور و روآ در اتوبان آزادگان ایجاد شده بود. در حین عبور از کنار آنها بودم که از راننده روآ درخواست کردم تا نسبت به بازگشایی اتوبان اقدام کند و همین موضوع، بهانه درگیری من با راننده روآ شد. در یک لحظه چوب دستی داخل خودرو شخصی ام را برداشتم و به سراغ خودرو روآ رفتم و شروع به تخریب تمامی شیشه‌های آن کردم. راننده روآ قصد داشت تا مانع از ادامه کار من شود که ضربه‌ای محکم به سرش زدم. راننده روآ با سری خون‌آلود روی زمین افتاد و من که تازه متوجه کار خود شده بودم ، به سرعت سوار ماشین خود شدم و به سرعت از محل متواری شدم .

    بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه حمید مکرم - معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ - با اعلام این خبر گفت : با اعتراف اولیه متهم به ارتکاب جنایت پرونده به همراه متهم پرونده برای صدور قرار قانونی به شعبه دهم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران ارسال و قرار بازداشت موقت ازسوی بازپرس محترم پرونده صادر شد و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو