فونیکسریمکسبهتام

مدیر خدمات پس از فروش کارمانیا؛

خودرو جدید با قیمت ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان عرضه خواهد شد

عصر خودرو- سرمد در مورد خودروی جدید این شرکت گفت:انتظار داریم ظرف ماه های آینده مراحل تولید و عرضه آن به بازار آغاز شود و پیش بینی ما ین است این خودروی سدان با قیمت ۵۰ تا ۶۰ میلیون به فروش برسد.

خودرو جدید با قیمت ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان عرضه خواهد شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا ،مدیر خدمات پس از فروش خودروسازی کارمانیا در خصوص آخرین وضعیت این خودروها گفت: خودروهای BYD از استقبال خوبی برخوردار شد، در صورتی که سایر خودروهای چینی موجود در بازار در ابتدا چنین استقبالی را نداشته‌اند. این خودروها جزو خودروهای لوکس حساب می‌شوند و مشتریان اصلاً با تفکر خرید یک خودروی چینی به ما مراجعه نمی‌کنند.

    حسین سرمد ادامه داد: خودروهایی که تا امروز تولید و تحویل مشتری شده کمترین میزان مشکل بدنه یا فنی داشته است به طوری که درصد آن خیلی ناچیز است و اگر خودرویی به ما مراجعه کرده، بیشتر برای رفع ایرادات  نرم‌افزاری از قبیل GPS نقشه بوده است. ما امیدواریم با تولیدات محصولات جدید و با کیفیت بتوانیم تفکر مردم را نسبت به خودروهای چینی تغییر دهیم.

    وی در خصوص مدت زمان خدمات‌دهی به خودروهای شرکت مطبوع خود گفت: تلاش ما این است که طبق استاندارد جهانی سرویس‌های اولیه کمتر از یک ساعت باشد اما برای سرویس‌های اساسی که در 25 هزار کیلومتر به بالا انجام می‌شود زمان بیشتری لازم خواهد بود که البته ما برای کاهش هزینه‌ها برای مشتریان بسته تخفیف تعریف کرده‌ایم.

    سرمد تصریح کرد: اکنون 11 نمایندگی خدمات پس از فروش در کشور فعال هستند و ظرف ماه‌های آینده نیز سه نمایندگی در تهران کار خود را آغاز خواهند کرد. امسال هدف ما این است که تعداد نمایندگی‌های خود را به عدد 20 برسانیم.

    وی در خصوص شائبه‌های مطرح شده در رابطه با کمبود قطعات یدکی خودرو گفت: با توجه به حمایت مدیریت شرکت توانستیم قطعات مورد نیاز را ظرف دو ماه آینده تحویل بگیرم و از آن پس تمام نمایندگی‌های کشور دارای قطعات کامل خواهند بود.

    سرمد در مورد خودروی جدید این شرکت گفت: انتظار داریم ظرف ماه های آینده مراحل تولید و عرضه آن به بازار آغاز شود  و پیش بینی ما این است خودروی سدان با قیمت 50 تا 60 میلیون به فروش برسد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو