فونیکسریمکسبهتام

هفته‌نامه خودروامروز منتشر کرد؛

فاتح کُره ای

عصر خودرو- سیصد و چهل و هفتمین شماره هفته‌نامه خودروامروز از روز شنبه، سوم تیرماه همراه با ضمیمه ۱۶ صفحه ای لوکس روی دکه می رود.

فاتح کُره ای
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» ، رویداد این هفته را با گفتگو با رضا شیوا، رئیس شورای رقابت، پیرو قیمت‌گذاری پژو 2008 آغاز کرده ایم و در ادامه آن، از "کسب مجوز ورود کراس‌اوور جدید هوندا به ایران"، "رونمایی از یک محصول جدید آریا دیزل موتور در آینده نزدیک"، "رونمایی از لکسس RX200t و تویوتا C-HR در شعبه مرکزی تویوتا استان فارس" و "اظهارنظر جالب مدیرعامل رنو-نیسان در تبدیل این گروه به بزرگترین خودروساز جهان در سال 2017" گفته ایم. بازار این هفته به بررسی بازار انواع قطعات اسپرت خودرو های ایرانی، به همراه فهرست قیمت اختصاص یافته و به بهانه آغاز فروش نخستین محصول مونتاژی جیلی در ایران یعنی GC6، به مقایسه آن با تندر90 پلاس و برلیانس H230 پرداخته ایم. تیتر یک جلد این هفته نیز ما را به صفحه فرش قرمز می برد، جایی که به بهانه آغاز فروش توسط رامک‌خودرو، به بررسی جامع سانگ‌یانگ کوراندو جدید در تیپ پریمیوم پلاس پرداخته ایم.

    بررسی امکانات رفاهی و ایمنی رنو تلیسمان، معرفی فیس‌لیفت ب‌ام‌و سری 3 به بهانه اضافه شدن مدل های 320i و 330i xDrive به فهرست ثبت سفارشات خودرو، تست و بررسی فنی تیگو7 محصول جدید چری برای بازار ایران، مقایسه سمند EF7 تک‌سوز صفر کیلومتر در برابر سیتروئن زانتیا 1800 کارکرده، مروری بر تاریخچه ایویکو زتا و رنو میدلاینر در کشورمان و معرفی 10 خودرو برتر مهندسی شده توسط لوتوس نیز دیگر مطالب خواندنی خودروامروز 347 هستند. درضمن، مباحث فنی هفتگی نیز این هفته به نکاتی در مورد روغن ترمز های زرد و آبی و استفاده آنها و بررسی عیب و ایرادات احتمالی در مجموعه گاردان اختصاص یافته است.

    این هفته، ضمیمه 16 صفحه همراه خودروامروز، به ششمین شماره ضمیمه لوکس خودروامروز اختصاص یافته که در آن، در کنار معرفی کامل رِنج‌روور وِلار به عنوان گزینه داغ لندروور برای ایران، به بررسی تاریخچه لوکس ترین محصولات جگوار پرداخته ایم، نگاهی به تعدادی از لوکس های ناامیدکننده، ناموفق و یا نادیده گرفته شده دهه های اخیر داشته ایم، معرفی جدیدترین محصول ب‌ام‌و یعنی سری 6 گرن‌توریزمو را داریم و به بررسی تاریخچه کدیلاک های 16 پرداخته ایم. گزارش Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2017، مقایسه کراس‌اوور های میدسایز لوکس کدیلاک و لینکلن، 17 واقعیت جالبی که در مورد رولزرویس نمی دانستید، بررسی رواج پدید کوچ‌بیدلینگ در جهان خودرو، معرفی تازه ترین محصولات غیرخودرویی خودروسازان بزرگ، مروری بر 28 سال فعالیت لکسس و نیم‌نگاهی بر لوکس ترین ساخته های کیا و هیوندای نیز از دیگر مطالب خواندنی ششمین شماره لوکس خودروامروز هستند.

    هفته‌نامه خودروامروز 347 را همراه با ششمین شماره ضمیمه لوکس خودروامروز از روزنامه‌فروشی های سراسر کشور تهیه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو