فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بوکان:

بزرگترین جایگاه سی ان جی بوکان بزودی افتتاح می‌شود

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بوکان گفت: بزرگترین جایگاه سی ان جی بوکان که توسط این سازمان در حال احداث است، بزودی افتتاح می‌شود.

بزرگترین جایگاه سی ان جی بوکان بزودی افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، امیر احمدی گفت: سازمان اتوبوسرانی بوکان برای تأمین بخشی از هزینه‌های سالیانه و نیاز بخش حمل و نقل، در احداث و راه اندازی جایگاه سی ان جی سرمایه‌گذاری می‌کند و در همین راستا در سال 1393 نخستین جایگاه این سازمان افتتاح شد.

    وی با بیان اینکه کلنگ زنی دومین جایگاه سی ان جی سازمان اتوبوسرانی بوکان در اواخر سال گذشته در زمینی به مساحت هزار و 500 متر مربع انجام شد، افزود: با گذشت پنج ماه، پیشرفت فیزیکی این جایگاه به بیش از 80 درصد رسیده است و در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

    احمدی با بیان این که مبلغ 40 میلیارد ریال برای این جایگاه تا زمان بهره‌برداری هزینه می‌شود، اظهار کرد: این جایگاه با هشت نازل سوخت‌گیری، بزرگترین جایگاه سی ان جی بوکان است و کمپرسور آن، دو هزار بار حجم دارد.

    وی تصریح کرد: در هر 10 دقیقه تعداد هشت دستگاه خودرو در این جایگاه سی ان جی می‌توانند سوخت‌گیری کنند و با افتتاح آن، مشکل صف‌های طولانی جایگاه‌های سی ان جی در بوکان حل می‌شود.

    10 دستگاه اتوبوس سازمان اتوبوسرانی بوکان در سال گذشته تعمیر و نوسازی شدند

    مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بوکان بیان کرد: تعداد کل اتوبوس‌های این سازمان 50 دستگاه با میانگین عمر بیش از 14 سال است و 10 دستگاه اتوبوس جدید برای ناوگان اتوبوسرانی بوکان مورد نیاز است.

    وی افزود: تعداد 10 دستگاه اتوبوس در سال گذشته با صرف هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال تعمیر، بازسازی و نوسازی شدند.

    وی با اشاره به این که عمر ناوگان اتوبوسرانی بوکان نسبت به استاندارد کشوری بالاتر است، افزود: پیگیری‌های لازم با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کل کشور و اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری کشور در حال انجام است تا در صورت تأمین منابع مالی، نسبت به نوسازی و بازسازی اتوبوس‌های بیشتری اقدام شود.

    وی تصریح کرد: با توجه به برآوردهای صورت گرفته، سازمان اتوبوسرانی بوکان در سالجاری به بیش از 15 میلیارد ریال بودجه نیاز دارد.

    احمدی با اعلام این که 10 دستگاه اتوبوس این سازمان مستهلک و بلا استفاده است، گفت: این اتوبوس‌ها به دلیل هزینه بالای سوخت و عمر بالای کارکرد و نیز نبود صرفه اقتصادی در پارکینگ نگه‌داری می‌شوند.

    وی با اشاره به عدم افزایش نرخ کرایه اتوبوس در سالجاری نسبت به سال گذشته، بیان کرد: به‌ طور میانگین روزانه 25 هزار مسافر توسط ناوگان اتوبوسرانی بوکان جابجا می‌شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو