فونیکسریمکسبهتام

گزارش عصرخودرو از تیونینگ ماشین شارژی‌ها

ماشین‌بازی کودکانه!

عصر خودرو: بسیاری از مالکان خودرو دستکم یک بار تیونینگ یا اصلاحی را در خودروشان اعمال می‌کنند که می‌تواند پایین آوردن ارتفاع، فلاپ کاری یا از این دست کارها می‌شود اما با ابتکار شرکت کیداستنس(KidStance) از این به بعد کودکان هم می‌توانند "ماشین‌های شارژی" خود را تیونینگ کنند.

ماشین‌بازی کودکانه!
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو » ، کیداستنس توسط دنور پتیگرو که یک فرد عاشق خودرو و همسرش ویکتوریا اداره می‌شود. آنها به واسطه خودرو با هم آشنا شدند و وقتی صاحب پسری شدند برایش یک ماشین شارژی خریده و تغییراتی در آن اعمال کردند با این هدف که پسرشان به خودرو علاقمند شود. این ایده جواب داد و شاید از آن مهمتر این بود که خودروی تغییر یافته شروع به جلب توجهات کرد.

شرکت کیداستنس اکنون در فلوریدا فعال است و والدین عاشق خودرو از سراسر جهان برای تیونینگ ماشین شارژی فرزندان خود سراغ آن می‌روند. بیشترین تغییرات اعمال شده در این خودروها پایین آوردن ارتفاع و تعویض چرخها هستند، اما برخی والدین برای فرزندشان سنگ تمام می‌گذارند.

پیشرفته ترین تیونینگ صورت گرفته توسط کیداستنس مربوط به یک پورشه 1994 است که به یک نمایشگر دیجیتال با دوربین دید عقب و یک داشبورد دیجیتال مجهز شده است.

کیداستنس در پیج اینستاگرام خود تصاویر بیشتر تیونینگ هایش را منتشر کرده که در میان آنها مک لارن p1 با کیت بدنه و تایرهای اسپرت، پورشه 911 با توربوشارژر ظاهری و یک ب ام و Z4 الهام گرفته شده از GT3 دیده می‌شود. 

 

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط