فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

تازه های بازار خودرو در شهر راز

عصر خودرو – شماره ۳۵۱ هفته نامه خودرو امروز به همراه ضمایم خودرو امروز پلاس "لیزینگ نامه" و "خودروهای پاک" از روز شنبه ۳۱ تیرماه به روی دکه خواهد رفت.

تازه های بازار خودرو در شهر راز
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، پرونده شماره 351 هفته نامه خودرو امروز با گفت و گو با سعید مدنی، مشاور خودرو وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز می شود. مدنی در این گفت و گو مونتاژکاری را دستاورد قراردادهای جدید با خودروسازان خارجی می داند.
    "بازدید قطعه سازان اسپانیایی از ایران خودرو دیزل"، "کمک فنرهای ایران توسط کدام کشورها تأمین می شود"، "ممنوعیت ورود خودروهای کاربراتوی به محدوده LEZ از شهریور ماه، "دی اس بر سکوی نخست مسابقات رالی فرمول E" را در رویدادهای هفته می خوانیم و با خودرو امروز 10 دلیل برای خرید قطعات اصلی هیوندای را مرور می کنیم.
    "سپرسازی در بازار چند فی می خورد" بررسی بازار انواع سپر خودرو را در اختیار خوانندگان قرار می دهد و تازه های بازار خودرو در شهر راز گزارش اختصاصی خودرو امروز از شانزدهمین نمایشگاه خودرو شیراز است.
    در جهان خودرو این هفته به سراغ آکورد، آئودی A8، مرسدس X کلاس، مگان نسل چهار و ریگال جدید می رویم و با "خوب اما گران"شش خودرو استثنایی با قیمت گذاری اشتباه را خواهیم شناخت.
    در ادامه با "از آسفالت تا سنگلاخ با سفیر BYD" به بررسی بی وای دی S6 در سفری یک روزه می پردازیم و در گزارش تصویری نخستین نمایشگاه بین المللی محصولات و خدمات هوشمند نظاره گر عزم جدی خودروسازان در تولید خودروهای برقی خواهیم بود.
    یک دنیا نوآوری نسل جدید کشنده ولوو VNL را معرفی خواهد کرد و آشنایی با سیستم تعلیق میله پیچشی و ویژگی هایی که دیگر به ندرت شاهد حضور آن ها در خودروها هستیم به مسایل فنی این هفته می پردازند.
    در اولین شماره از ضمیمه خودروهای پاک 15 نکته ای که احتمالا درباره تویوتا پریوس نمی دانیم را خواهیم خواند و با "مهربان با زمین" مروی بر انواع خودروهای پاک خواهیم داشت.
    "عبور بی صدا از جاده های پرپیچ و خم" نگاهی به مزایا و معایب خودروهای الکتریکی خواهد داشت و "لوکس های کم اشتها" به معرفی هیبریدهای بازار ایران می پردازد. در ادامه با شهرداران الکتریکی نگاهی یه میزان استفاده از خودروهای برقی در دنیا خواهیم داشت و "تاریخ سازان سبز" برخی از مهمترین خودروهای الکتریکی تاریخ را معرفی می کند.
    و در آخر "فرمول پاک" باب آشنایی خوانندگان با مسابقات فرمول ای را خواهد گشود.
    در لیزینگ نامه این هفته هم با "بازار سامورایی" جدیدترین شرایط فروش خودروهای ژاپنی را مرور خواهیم کرد و دیگر شرایط فروش بازار مانند "شرایط فروش خودروهای کره ای" نیز بررسی خواهد شد.
    از دیگر خواندنی های این شماره می توان به "مقایسه 5 سدان تا 40 میلیون تومان در بازار"، "کشنده های بازار ایران را بشناسید"، "سایپا کوئیک و رنو کوئید را بشناسید"، " تقابل ایران و چین در مرز 50" و ... اشاره کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو