فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

شاسی بلند فوتون پرقدرت می آید

عصر خودرو – شنبه ۲۱ مرداد شاهد انتشار سیصد و پنجاه و چهارمین شماره از هفته نامه خودرو امروز به همراه ضمیمه های خودرو امروز پلاس طراحی خودرو و آپشن خواهیم بود.

شاسی بلند فوتون پرقدرت می آید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، "آغاز روزهای پرفروغ رنو در صنعت خودرو ایران" آغازگر رویدادهای این هفته خودرو امروز است."برنامه ریزی برای رسیدن به تولید 50 هزار خودرو در سه سال آینده"، "از سرگیری فروش تلیسمان و کولئوس با قیمت های جدید"، "آغاز فروش کوئیک از شهریور ماه"، "نخستین سدان کارمانیا قیمت خودرو" و خبر "از سرگیری همکاری با پروتون طی شش ماه آینده" دیگر رویدادهای این هفته را مرور می کنند.
    فرش قرمز این هفته را پیش پای B30، سدان خانوادگی 58 میلیونی بهمن موتور پهن کرده ایم و در صفحه گزارش به مشهد می رویم و با تازه های نمایشگاه خودرو  این شهر آشنا می شویم.
    "غول فوتون در راه ایران"، اولین آزمایش فنی فوتون ساوانا در آستانه ورود به بازار ایران است که توسط تیم خودرو امروز ارائه شده و "پاشنه بلند پوشان" نگاهی به هاچ بک های کراس اوورنمای بازار خودرو ایران خواهد داشت.
    در ادامه راهکارهایی برای کاهش مصرف سوخت خودرو را در "قدر قطره قطره شو بدون" خواهیم خواند و "شش دهه بلوغ و تغییر" را در نسل های مختلف شورولت کوروت مرور خواهیم کرد.
    جهان خودرو این هفته ما را به ملاقات سیتروئن C3 ایرکراس 2018، مرسدس AMG GT4، کد محبوب مزدا و کراس اوور جدید چانگان می برد و با "روایت کفش های خارجی خودرو" برندهای وارداتی تایر به ایران معرفی می شوند.
    ماشین سنگین این هفته با "تصقیه کننده های دیزل" معایب و مزایای سیستم های SCR و EGR را بررسی می کند و بعد از نگاهی به پرسش و پاسخ های هفته با "لرزه بر اندام خودرو" عوامل لرزش خودروهای دیفرانسیل عقب را مرور می کنیم.
    خودرو امروز پلاس این هفته با دو ضمیمه طراحی خودرو و آپشن همراه خوانندگان هفته نامه خودرو امروز خواهد بود.
    "طراحی خودرو" کار خود را با داستان طراحی نسل جدید کراس اوور کامپکت ولوو آغاز می کند. "گونه دیگری از SUV" پرونده پیداش و توسعه ایده یک خودرو کوچک شهری ایده آل را ورق می زند و "مروری بر فرآیند طراحی آرتئون"، "کادیلاک و بازی با ایده یک پرچمدار16 سیلندر در دهه 1960 میلادی"، "در عصر بعد از جلوپنجره؛ چه عنصری می تواند به نماد بصری یک برند تبدیل شود؟" و "نقل و انتقال در دنیای طراحان" نیز دیگر خواندنی های این شماره از طراحی خودرو را تشکیل می دهند.
    ضمیمه آپشن هم با "کاربردهای سوئیچ ب ام و سری 7"، "تنوع انتخاب های خریداران خودروهای سنگین"، "با آپشن های پنل تسلا S آشنا شوید" و " آپشن های مرسدس بنز E کلاس و سری 5؛ مهمانان جدید بازار ایران" کار خود را آغاز می کند.
    در این ضمیمه " جعبه های تکنولوژی بازار" برای راهنمایی کسانی که در خودروهای موجود در بازار ایران به دنبال امکانات و آپشن هستند، منتشر شده و "زیر 100 میلیونی های غیرچینی چه در چنته دارند" لیست آپشن های خودروهای خارجی غیرچینی با قیمت کمتر از 100 میلیون تومان را مرور می کند.
    "آپشن جاسوسی در خدمت والدین" و "انتخاب های سنگین و کاری" نیز دیگر خواندنی های آپشن این هفته هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو