فونیکسریمکسبهتام

هفته‌نامه خودرامروز منتشر کرد؛

تولد دوباره سوناتا

عصر خودرو- سیصد و پنجاه و پنجمین شماره هفته‌نامه خودروامروز، از روز شنبه ۲۸ مرداد ماه همراه با ضمایم شاسی‌بلند و لوکس روی دکه می رود.

تولد دوباره سوناتا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، پرونده این هفته را با واکاوی توقف ثبت سفارش خودرو تا زمان تصویب طرح ساماندهی آغاز کرده ایم و در ادامه آن، جزئیات فروش فوری پژو 508 مدل 2017 با اعلام قیمت قطعی، قیمت جدید محصولات سایپا، رونمایی از تاکسی هوشمند ایرانی، چرایی افزایش 43 درصدی واردات خودرو و توضیحات رئیس هیات عامل ایدرو در مورد قرارداد رنو را می خوانیم. فرش قرمز این هفته را پیش پای پژو 301 پهن کرده ایم و به معرفی کامل آن در آستانه تحویل به خریداران پرداخته ایم. در ادامه نیز اولین ملاقات و آزمایش فنی اختصاصی هیوندای سوناتا 2018 در عُمان را داریم.

    آشنایی با فراری برلینتا باکسر، مقایسه هیوندای اکسنت مونتاژ کرمان‌خودرو با کیا سراتو مونتاژ سایپا، بررسی کارکرد سیستم های ASR، ESP و TCS در خودرو ها، تست فنی تویوتا کریسیدا GL مدل 1990، مروری بر 10 بازگشت موفقیت آمیز در جهان خودرو و بررسی شایع ترین علل منجر به کارکرد نادرست پیشرانه دیگر مطالب خواندنی خودروامروز 355 هستند. همچنین این شماره، اولین ملاقات خودروامروز با DS3 را در قالب آزمایش فنی و بررسی این فرانسوی خاص خواهید خواند.

    این هفته، ضمایم همراه خودروامروز پلاس به دوازدهمین ضمیمه شاسی‌بلند و هفتمین ضمیمه لوکس خودروامروز اختصاص یافته است. در شاسی‌بلند این هفته، بررسی آماری بازار شاسی‌بلند ها و کراس‌اوور های وارداتی به کشور در چهار ماهه نخست 96، معرفی جذاب ترین گزینه های شاسی‌بلند برای عرضه در کشور، آزمایش فنی MVM X22 اتوماتیک در پیست آزادی، مقایسه بریلیانس C3 کراس با دانگ‌فنگ H30 کراس در مرز 50 میلیون تومان، تست فنی میتسوبیشی پاجرو نسل دوم، نگاهی به برترین خودرو های 4WD در سال 2017، الفبای آفرود و مروری بر تاریخچه قدیمی ترین تولیدکننده خودرو های شاسی‌بلند در ایران را داریم و لوکس هفتم خودروامروز نیز به بررسی تاریخچه برند اینفینیتی، مرور کوتاه تاریخچه برند آکیورا، معرفی کامل نسل هشتم رولزرویس فنتوم، مروری بر ناموفق های دهه های اخیر در قلمرو خودرو های لوکس، مقایسه کیا کادنزا 2017 با بیوئیک لاکراس 2017 و معرفی 10 ماکت لوکس تازه‌وارد در بازار جهانی پرداخته است.

    خودروامروز 355 را همراه با ضمایم شاسی‌بلند 12 و لوکس 7 از روزنامه‌فروشی های سراسر کشور تهیه کنید.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو