فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

نسل سوم منجی پورشه

عصر خودرو – شنبه یازدهم شهریور ماه شاهد انتشار سیصد و پنجاه و هفتمین شماره از هفته نامه خودرو امروز به همراه ضمیمه های خودرو امروز پلاس «خودروهای پاک» و «تعمیرگاه» خواهیم بود.

نسل سوم منجی پورشه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این شماره از هفته نامه خودرو امروز در گفت و گو با منصور معظمی، مدیرعامل ایدرو، "توقف عرضه خودروهای فاقد استانداردهای کیفی قطعی است" را خواهیم خواند و رویدادهای این هفته را  از ورود نخستین محصول 2017 ولوو به ایران تا شکایت انجمن واردکنندگان خودرو از سازمان توسعه تجارت مرور می کنیم.
    پرونده در آرزوی کامیابی، خودروهایی که هنوز در ایران به دنبال کسب موفقیت هستند را معرفی می کند و  جهان خودرو این هفته به معرفی مبارز جدید رنو و رونوشت سوم از منجی پورشه می پردازد.
    در ادامه با داستر سفری دو روزه به شمال ایران می کنیم و این خودرو را در چالش جنگل های مازندران می سنجیم و با نگاهی به گزینه های کارکرده و غیرصفر رنو در بازار ایران، انتخاب های روتین یا خاص را مرور می کنیم و  "حیات وحش روی چهارچرخ، به بررسی استفاده از نام حیوانات و حشرات روی خودروها می پردازد.
    در آزمایش فنی این هفته به سراغ تویوتایی که محافظه کار نیست می رویم و C-HR تویوتا را بررسی می کنیم و در گام بعدی به ملاقات آقای بی دردسر می رویم و جیلی امگرند EC7 را مطالعه می کنیم.
    ماشین سنگین این بار به سراغ آتش زیر خاکستر رفته و وضعیت فنی و بازار میتسوبیشیفوسو کنتر در بازار ایران را بررسی کرده است. در بخش مطالب فنی هفته هم "تفاوت های کارکردی در انواع سیستم های دودیفرانسیل" و "مسایل و مشکلات سیستم جرقه زنی" را مرور می کنیم.
    در دومین شماره از ضمیمه خودروهای پاک به 13 حقیقتی که احتمالا در خصوص تسلا نمی دانستیم پی می بریم و با چند خودرو هیبرید که جایشان در بازار ایران خالی است آشنا می شویم.
    در ادامه به تماشای نبرد پیشرانه های برقی در برابر پیشرانه های بنزینی می نشینیم و با سفری از تهران تا مشهد تنها با یک باک بنزینهیوندای سوناتا LF هیبرید را بررسی می کنیم.
    "رویای فردا؛ در زمان حال"؛ "دوزیستان کبیر" و "طبیعت گرد طبیعت دوست" هم دیگر خواندنی های این شماره از خودروهای پاک را شامل می شوند.
    در تعمیرگاه این هفته در ابتدا با خدمات مؤسسه ADAC آلمان آشنا می شویم و در ادامه نگاهی به سیستم های کمکی جهت ایمنی و رفاه سرنشینان خواهیم داشت.
    "ایست قلبی خودرو" مهمترین نشانه هایی که خبر از نزدیکی مرگ پیشرانه می دهند را بیان  می کند و  "مخابرات خودرویی" نگاهی جامع به پروتکل های خودرویی CAN و VAN خواهد داشت.
    در ادامه در تعمیرگاه "پیشگیری بهتر از درمان"؛ "رقابتی بین آسایش و مصرف سوخت" و "بالشی زیر درب موتور" را خواهیم خواند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو