فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو تبریز ۹۶ (۴۳)

بانک عامل سوم در طرح نوسازی راهداری به زودی معرفی می شود

عصر خودرو- مدیرعامل لیزینگ کارآمد در حاشیه ۲۱ امین نمایشگاه خودرو تبریز از رونق بازار خودوهای تجاری به واسطه اجرای طرح نوسازی ناوگان فرسوده خودروهای تجاری از سوی سازمان راهداری جاده ای خبر داد.

بانک عامل سوم در طرح نوسازی راهداری به زودی معرفی می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، محمد حسن مقاره ای بابیان این مطلب گفت: با توجه به بحث کشنده های فرسوده که با بین سازمان راهداری و ماموت درحال اجرا است بازار خودروهای تجاری از رونق مناسبی برخوردا است، در شرکت ماموت نیز استقبال مناسب بوده و سهمیه  تا پایان آذرماه تکمیل شده است و باید اقدام به تحویل این خودروها کنیم.
    وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر دو بانک توسعه تعاون و صادرات به عنوان بانک عامل در طرح نوسازی خودروهای فرسوده با ماموت همکاری می کنند، ادامه داد: سهمیه بانک توسعه تعاون به پایان رسیده و از سهمیه بانک صادرات که 2 هزار دستگاه بود، 400 دستگاه باقی مانده است.
    مدیرعامل لیزینگ کارآمد با بیان اینکه در حال مذاکره با بانک ملت به عنوان بانک عامل سوم هستیم، اضافه کرد:به نظر می رسد این قرارداد طی دو ماه آینده نهایی شود.
    وی میزان درخواست سازمان راهداری در طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور 5 هزار دستگاه عنوان کرد و گفت: به نظر می رسد درخواست راهداری در این قرارداد افزایش یافته و به 8 هزار دستگاه برسد تا کشنده های فرسوده به تدریج از سطح جاده ها جمع آوری شود و در این راستا ماموت یکی از شرکت هایی است پیشقدم بوده است.
    مقاره ای درباره محصولات جدید ماموت نیز تصریح کرد: در حوزه محصولات رده پی مانند p500  وارد شدیم که کاربری کامیونی و کمپرسی دارند که در بازار عرضه می شوند، اما برای ورود محصولات جدید به طرح نوسازی به موافقت راهداری نیاز است.
    مدیرعامل لیزینگ کارآمد درباره محصولات سری R گفت:محصولات با توجه به تقاضای موجود به تدریج وارد می شوند و در این راستا تا کنون تعدادی محصول مربوط به سری R وارد بازار شده است که می توان به R450 اشاره کرد که در طرح نوسازی در حال تحویل است البته با توجه به درخواست موجود احتمالا واردات آن افزایش یابد.
    وی با اشاره به اینکه بیشترین تقاضا مربوط به سری G است، ادامه داد:روزانه 22 دستگاه از این مدل تولید می شود و به بازار وارد می شود بنابراین فعلا در مورد این سری مشکلی نداریم.
    مقاره ای با بیان اینکه تعهدات ما به راهداری بسیار زیاد است، اظهار کرد: باتوجه به این موضوع عمده تولیدات ما به  قرارداد راهداری اختصاص می یابد و درباره کشتریان متفرقه بیشتر به دنبال حفظ مشتریان عمده قدیمی هستیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو