فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام:

نصب تصاویر به بدنه خودروها ممنوع است

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: نصب هر نوع نوشته و تصاویر به بدنه خودروها ممنوع است.

نصب تصاویر به بدنه خودروها ممنوع است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ محسن ناصری در گفتگو با خبرنگاران با تسلیت ماه محرم وشهادت سیدوسالارشهیدان حضرت اباعبداله حسین (ع) گفت: برخی ازرانندگان بافرارسیدن ماه محرم وایام تاسوعا وعاشورای حسینی خودروها را گل مالی ومبادرت به نوشتن شعارهای مرتبط با این ایام می کنندکه ازنظر قانون چنین رفتاری تخلف محسوب شده وجریمه به آن تعلق می گیرد.

    وی با اشاره به اینکه درقانون استثنایی برای این ایام درنظرگرفته نشده است افزود:برابر ماده 207 آیین نامه راهنمایی و رانندگی نصب هر نوع علائم و الصاق یا نصب یا نقش هر نوع آگهی ،نوشته،عکس و نوشتن عبارات و ترسیم نقوش روی شیشه ها یا بدنه درونی یا بیرونی وسیله نقلیه به منظور تبلیغ، نمایش و مانند آن ممنوع است.

    وی تصریح کرد: برابر جدول تخلفات کد 2069 نصب هر گونه علایم یا الصاق هر نوع نوشته، آگاهی و تصاویر به بدنه خارجی وسایل نقلیه و قسمت درونی وسایل نقلیه عمومی مسافربری بدون داشتن مجوز لازم در مراکز استان ها مبلغ 300 هزار ریال جریمه پیش بینی شده است که پلیس موظف است با متخلفین برخورد نماید.

    وی اضافه کرد:گل مالی وپوشاندن پلاک خودورممنوع است وسرنشینان داخل خودوربایدبرای پلیس قابل رویت باشندوپلیس خودروهای که گل مالی شده وظاهری ناهنجاردارندبراساس قانون متوقف می کند.

    وی بیان کرد:مسدودکردن خیابان هابه بهانه عزاداری کردن ازسوی هیات های مذهبی توصیه نمی شودوچنانچه دراثربستن خیابان هاتصادفی رخ دهد مسولان بایدپاسخگوباشند .

    وی به برپایی بعضی ازموکب های جهت توزیع نذری درمعابر اصلی و پرتردد شهر اشاره کرد و افزود: از آنجایکه جانمایی نامناسب برخی از این موکب ها باعث اختلال درعبور و مرور می شود سعی خواهیم کرد با همکاری سایر نهادها متولی آنها را مجبور به جابجایی کنیم.

    سرهنگ ناصری از رانندگان عزیز درخواست کرد: از نصب والصاق هرگونه تبلیغات بر بدنه وسیله نقلیه خود جدا" خودداری کنند، چرا که نصب هر گونه تبلیغ یا الصاق هر نوع نوشته و تصاویر به بدنه خارجی وسایل نقلیه منجر به حوادث رانندگی ناشی از حواس پرتی و عدم توجه به جلو رانندگان خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط