فونیکسریمکسبهتام

شرکت BYD چین خبر داد:

احداث نخستین کارخانه خودروهای برقی BYD در کانادا

عصر خودرو- شرکت BYD چین اعلام کرده بزودی کارخانه کامیون های برقی خود را در ایالت اونتاریو کانادا راه اندازی خواهد کرد که بر این اساس نخستین کارخانه BYD در کشور کانادا می باشد.

احداث نخستین کارخانه خودروهای برقی BYD در کانادا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، به گفته این شرکت مطرح در زمینه تولید خودروهای الکتریکی، این اتفاق به احتمال بسیار زیاد در اواسط سال آینده رخ خواهد داد. طبق اعلام این شرکت، برای شروع به کار، استخدام تنها 40 پرسنل در برنامه کاری خود قرارداده  است که البته انتظار می رود این رقم افزایش پیدا کند.  هنوز نام شهری که قرار است این کارخانه در آن ساخته شود، از سوی شرکت BYD اعلام نشده است.

    بر اساس برنامه ریزی این شرکت، در ابتدا BYD  خودروهای الکتریکی تجاری خود را با قطعات و تکنولوژی منتقل شده از چین در اونتاریو خواهد ساخت ولی تلاش بر این است که این تامین قطعات در آینده ای نزدیک از خود کانادا صورت گیرد.

    سخنگوی BYD عنوان کرد: ما یک شرکت جهانی هستیم ولی ترجیح می دهیم تا محل تولیدات را به کشورهای مصرف کننده انتقال دهیم، زیرا منطقی نیست که ساخت همه قطعات را محدود به داخل کشور چین بدانیم و از آنجا به سراسر دنیا صادر کنیم، بهتر است تا از شرایط و برنامه های  متفاوت کشورهای دیگر استفاده کرده و همچنین در صدد ایجاد شغل در بازارهای متفاوت باشیم.

    در سال 2013 ، شرکت BYD کارخانه ساخت اتوبوس های الکتریکی را در کالیفرنیا افتتاح کرد ولی معتقدند که کشور کانادا به نسبت ایالت متحده ، همکاری های نزدیک تر و شرایط همکاری مناسب تری را در این زمینه ارائه کرده است، ضمن اینکه موانع کمتری در زمینه تولید محصولات چینی در کانادا وجود دارد.

    کشور کانادا تا چندی پیش بستر مناسبی برای رونق صنعت خودرو بود ولی در رقابت با مکزیک و آمریکا ،متحمل از دست دادن تعداد زیادی شغل بوده و بدین ترتیب امیدوار هستند تا با جهت گرفتن بسوی ساخت خودرو های برقی، این کمبود جبران شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم