فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو تهران ۹۶ (۸۹)

رونمایی از سوناتای ۲۰۱۸ هیبرید با حضور معاون وزیر صنعت معدن در غرفه شرکت پاکرو سبز قشم

عصر خودرو- سوناتای ۲۰۱۸ هیبرید در دومین روز از نمایشگاه خودروی تهران با حضور اسفهبدی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و دکتر محمدی زاده رئیس هیئت مدیره‌ی پاکرو سبز قشم و جمعی از مدیران این شرکت و اصحاب رسانه رونمایی شد.

رونمایی از سوناتای ۲۰۱۸ هیبرید با حضور معاون وزیر صنعت معدن در غرفه شرکت پاکرو سبز قشم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در پی موفقیت‌های شرکت پاکرو سبز قشم نماینده انحصاری هیوندای هیبرید کره در نمایشگاه‌های قبلی که با استقبال زیادی از سوی مشتریان همراه بود، این شرکت در دومین روز نمایشگاه خودروی تهران از خودروی سوناتای هایبرید 2018  با حضور معاون وزیر صنعت،معدنو تجارت و ریئس هیئت مدیره و جمعی از مدیران این شرکت رونمایی کرد.

محمدی زاده در نشت خبری شرکت پاکرو سبز قشم بیان کرد:"این خودرو نسبت به نسل قبلی تفاوت‌های زیادی کرده است که یکی از مهم‌ترین تفاوت‌ها مصرف سوخت این خودرو است که در نسل قبل 4.7 لیتر در هر 100 کیلومتر بود که در نسخه‌ی فیس‌لیفت این عدد به 4.5 لیتر رسیده است و می‌تواند با یک باک بنزین 1200 کیلومتر را طی کند.

وی گفت:"این خودرو  تا سرعت 60 کیلومتر در ساعت از پیشرانه‌ی برقی استفاده می‌کند ولی در سربالایی یا شتاب گیری پیشرانه بنزینی به کمک پیشرانه برقی می‌آید. این خودرو نیازی به شارژ دستی ندارد و پیشرانه برقی این خودرو با چرخش چرخ‌ها و ترمز شارژ و منابع دیگر شارژ می‌شود. همچنین آلایندگی این خودرو نزدیک به خودروهای سبز است.

ریئس هیت مدیره پاکرو یکی از دلایل محبوبیت این خودرو را ایمنی و آپشن‌های این خودرو‌ اعلام کرد که در نسخه فیس لیفت امکانات رفاهی زیادی به این خودرو اضافه شده است که میتوان به سیستم چرخش چراغ با فرمان، گرم‌کن و سردکن در 5 صندلی ، 6 ایربگ ، سیستم Auto Hold و سیستم صوتی این خودرو دارای نقشه ایران است. به همین دلیل است که هیوندا تا به امروز موفق به فروش 43 هزار دستگاه در ایران شده است.

وی در بخشی از سخنان خود قیمت این خودرو را چیزی در حدود 208 میلیون تومان اعلام کرد و گفت : ما تا به امروز 3 هزار دستگاه از این خودرو را وارد کشور کرده‌ایم و در حال مذاکره برای تولید این خودرو در  ایران هستیم. گارانتی شرکت پاکرو برای تمامی قطعات هایبرید به مدت 7 سال و یا صدوپنجاه‌هزار کیلومتر است.

رییس هیات مدیره پاکرو افزود: شرکت ما تاکسی‌هایی از همین نوع خودرو تحت برند پاکرو تاکسی با کادری آموزش دیده در تهران و برخی از شهرستان‌ها راه‌اندازی کرده است و خدمات پس از فروش شرکت ما در تهران و شهرستان‌ها شروع به کار کرده و تا اخر امسال 20 استان دیگر به لیست ما اضافه خواهند شد که تا به امروز با 14 استان به توافق نهایی رسیده‌ایم.

امروزه 90هزار تاکسی داریم که تنها 300 عدد از آن‌ها هیبرید است و ما با کمک شهرداری تهران و دولت قول این را می‌دهیم که این عدد را به 30 هزار خودرو هیبرید برسانیم.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط