فونیکسریمکسبهتام

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر خبر داد؛

امدادرسانی به ۶ هزار نفر گرفتار در برف و کولاک

رهاسازی ۷۴۸ خودرو

عصر خودرو- رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۶ هزار نفر گرفتار در برف و کولاک شب گذشته خبر داد و گفت: ۷۴۸ دستگاه خودرو رهاسازی شد.

امدادرسانی به ۶ هزار نفر گرفتار در برف و کولاک
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر،  مرتضی سلیمی درباره امدادرسانی به هموطنان در برف و کولاک 11 استان کشور از روز 15 تا 17 آذرماه گفت: 80 تیم عملیاتی در 11 استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین، کردستان، گیلان، لرستان، مازندران و همدان در 46 محور به متاثران از برف و کولاک امدادرسانی کردند.

    رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با اشاره به انجام عملیات برف و کولاک در 11 استان کشور از روز 15 آذزماه تا ساعت 7 صبح روز 17 آذرماه گفت: در این مدت امدادگران خستگی ناپذیر هلال احمر در 11 استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین، کردستان، گیلان، لرستان، مازندران و همدان به 5 هزار و 780 تن امدادرسانی کردند.

    وی  افزود: 80 تیم امدادی شامل 270 امدادگر و نجاتگر در حال خدمت رسانی به متاثران از برف و کولاک در 46 محور هستند.

    به گفته رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، در عملیات امدادرسانی به متاثران برف و کولاک در این مدت، 5 تن به مراکز درمانی منتقل، 122 نفر اسکان اضطراری یافتند و 748 دستگاه خودرو نیز از برف رهاسازی شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط