فونیکسریمکسبهتام

بهبود وضعیت راه ها و فرهنگ سازی اولویت اصلی مسئولان است

عصر خودرو- استاندار گیلان با اشاره به اینکه بروز محدودیت و اختلال در زمان بحران ها طبیعی است، گفت: بهبود وضعیت راه ها ، فرهنگ سازی و آمادگی مقابله با بحران در اولویت کار مسئولان قرار دارد.

بهبود وضعیت راه ها و فرهنگ سازی اولویت اصلی مسئولان است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مصطفی سالاری صبح سه شنبه در مراسم آغاز طرح زمستانه نیروهای پلیس و نیروهای امدادرسان استان گیلان که در مرکز فرماندهی انتظامی رشت برگزار شد، اظهار کرد: مردم قدردان زحمات نیروهای پلیس و امدادی و خدمات رسان هستند.

    وی  گفت: حضور به موقع و آگاهانه نیروهای پلیس و امدادی و خدماتی در زمان بروز بحران سبب پیشگیری از حوادث و سوانح ناگوار شود.

    استاندار گیلان با بیان اینکه انتظار می رود که با نهایت هوشیاری، دقت نظر و سرعت عمل بتوانیم اختلالات احتمالی را به حداقل برسانیم، افزود: برنامه ریزی درست، هشدارهای بجا و واکنش سریع از الزامات حصول نتایج مطلوب در طرح های جاده ای است.

    وی با اشاره به اینکه در زمان بروز بحران‌هایی نظیر بارش شدید برف، طبیعی است محدودیت و اختلالاتی رخ دهد، تاکید کرد: اما باید با نهایت هوشیاری، دقت نظر و سرعت عمل بتوانیم اختلالات احتمالی را به حداقل برسانیم.

    سالاری همچنین ادامه داد: یکی از اعتقادات ما این بوده که نیروهای پلیس و نیروهای امدادرسان و خدماتی تمام تلاش خود را برای خدمت خالصانه و متعهدانه به مردم بکار می گیرند.

    وی خاطرنشان کرد: بهبود وضعیت راه‌ها، فرهنگ سازی در امر حمل و نقل جاده‌ای و آمادگی برای مقابله با سوانح احتمالی از جمله اموری است که توامان در دستور قرار داده ایم.

    ضرورت بهره گیری از تمام ظرفیت دستگاه ها در زمان بحران

    رئیس پلیس راه گیلان در ادامه با اشاره به اینکه این استان یکی از استان های حادثه خیز است، اظهار کرد: به همین دلیل در طول ایام سال باید تمامی نیروهای امدادی و خدمات رسان و نیروهای پلیس در آمادگی کامل باشند.

    سرهنگ حسین محمدپور با بیان اینکه باید در زمان بحران از ظرفیت و پتانسیل دستگاه های اجرایی استان گیلان بهره گیری شود، افزود: در زمان بروز بحران نباید تمام تمرکز بر روی یک نقطه بوده بلکه باید در همه جهات اقدام شود.

    وی در ادامه خاطرنشان کرد: در سال گذشته با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی استان توانستیم در زمان بارش برف در محورهای امامزاده هاشم، سراوان و کمربندی لاهیجان به موقع حضور و اقدامات لازم را انجام دهیم.

    در ادامه این مراسم رژه خودرویی یگان‌های پلیس، امداد و نجات، اورژانس، راهداری و هلال احمر از مقابل جایگاه انجام شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو