فونیکسریمکسبهتام

سردار مهماندار خبر داد

محل تخلف؛بهترین مکان برای آموزش قانون به موتور سیکلت سواران

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت:بهترین مکان برای آموزش قانون به موتور سیکلت سواران متخلف،محل تخلف است از این رو موتورسیکلت سواران در همان محل متوقف و در کلاس های آموزشی شرکت می کنند.

محل تخلف؛بهترین مکان برای آموزش قانون به موتور سیکلت سواران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار محمد رضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص نحوه برخورد با موتور سیکلت سواران متخلف اظهار کرد: با بررسی و برنامه ریزی های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که بهترین مکان برای آموزش قانون به موتور سیکلت سواران متخلف، همان محل تخلف است.

    وی افزود: ابتدا قرار بود موتور سیکلت سوران متخلف را به مراکز آموزشی در ستاد های ترخیص پلیس راهور ارجاع دهیم، اما برای تسهیل کار چادر های آموزشی را در سطح شهر مستقر کردیم.

    رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد:در حال حاضر در  25 نقطه شهر چادرهای آموزشی مستقر شده است و موتور سیکلت سواران متخلف که عموما دارای تخلفات حادثه ساز هستند در محل متوقف می شوند و همان جا در کلاس  های آموزشی شرکت می کنند.

    سردار مهماندار گفت:بعد از اتمام کلاس موتورسیکلت سوار با دریافت گواهی نامه شرکت در کلاس و دادن تعهد می تواند موتور سیکلت خود را مجدد تحویل بگیرد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط