فونیکسریمکسبهتام

اسیدپاشی روی خودروهای گران‌قیمت فراگیر نبود؛ ۹ اسیدپاش دستگیر شدند

عصر خودرو- فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به چند مورد اسیدپاشی روی اتومبیل‌ها در شهر تهران از دستگیری ۹ اوباش در منطقه خاک سفید و مختومه شدن این پرونده خبر داد.

اسیدپاشی روی خودروهای گران‌قیمت فراگیر نبود؛ ۹ اسیدپاش دستگیر شدند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش وقوع سرقت و افزایش میزان کشف جرائم توسط پلیس پایتخت اظهار داشت: خوشبختانه طی ماه‌های اخیر با تمرکز پلیس بر کنترل مجرمین و اجرای طرح‌های مختلف در سطح پایتخت شاهد افزایش میزان کشف جرائم در شهر تهران بودیم و نرخ کشف جرائم در پایتخت طی این مدت از 61 درصد به نزدیک 70 درصد افزایش یافت.

    رئیس پلیس پایتخت اضافه کرد: همچنین زمانی که به عنوان فرمانده انتظامی تهران منصوب شدم در شرایطی قرار داشتیم که میزان وقوع سرقت به نسبت زمان مشابه آن در سال گذشته 6 درصد افزایش داشت که با توجه به اقدامات انجام شده خوشبختانه نرخ افزایش سرقت از 6 درصد به یک درصد تقلیل پیدا کرد.

    وی در ادامه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص اقدامات پلیس برای ارتقای توانمندی ماموران در تیراندازی گفت: طی یک ماهه گذشته حرکتی جهادی برای ارتقای ماموران پلیس به خصوص در یگان امداد، پلیس پیشگیری و آگاهی انجام شد و  در نتیجه 10 نمره به میانگین صحت تیراندازی ماموران این یگان‌ها اضافه شد.

    سردار رحیمی در پاسخ به سوال تسنیم در خصوص بهره‌مندی پلیس از تجهیزات مدرن و به روز برای افزایش توانمندی تیراندازی ماموران پلیس گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده همکاران ما به صورت نوبتی و روزانه قادر به انجام تمرینات آموزشی برای ارتقای توانمندی خود در این بخش هستند و اخیرا 500 میلیون تومان برای خرید سلاح‌ها و تجهیزات مدرن آموزش تیراندازی از جمله تپانچه‌ها و سلاح‌های بادی لیزری هزینه شده است که برای تمرین‌های نمایشی و همچنین بهره‌مندی در ماموریت‌های واقعی استفاده می‌شود.

    رئیس پلیس پایتخت در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره شایعه اسیدپاشی‌های سریالی بر روی اتومبیل‌های گرانقیمت افزود: این موضوع به هیچ وجه فراگیر نبوده و تنها یکی دو مورد از چنین اسیدپاشی‌هایی گزارش شده بود که نهایتا این افراد دستگیر شده و در آخرین مورد نیز 9 نفر در منطقه خاک‌سفید تهرانپارس که اقدام اوباشگری و اسید‌پاشی بر روی اتومبیل کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو