فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه حمل و نقل تهران (۵)

حضور زامیاد در گردهمایی بزرگ صنعتگران در تهران

عصر خودرو- شرکت زامیاد در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری تهران، حضوری چشمگیر خواهد داشت.

حضور زامیاد در گردهمایی بزرگ صنعتگران در تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز،  شرکت زامیاد از گروه خودروسازی سایپا، امسال در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود، با ارائه آخرین توانمندی ها و دستاوردهای تولیدی حضوری فعال خواهد داشت.

    بر اساس این خبر، شرکت زامیاد در این نمایشگاه انواع محصولات از جمله وانت پادرا، مینی تراک دُرکا، کامیون یوروکارگو، کشنده استرالیس و ون ایویکو را در معرض دید فعالان و صنعتگران حوزه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری و عموم بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.

    همچنین ارائه توانمندی های تولیدی در حوزه های حمل و نقل مسافری و باری متناسب با خدمات شهری، ارتباط و تعامل با سازمان ها و شرکت های خدمات رسان در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی از اهداف اصلی شرکت زامیاد برای حضور در این نمایشگاه است .

    شرکت زامیاد در این نمایشگاه در راستای هم افزایی توان داخلی و عرضه توانمندی‌های رقابت پذیر تولیدات ملی، انتقال دانش فنی و تکنولوژی روز و کارآمد میان خودروسازان و قطعه سازان، آشنایی با الگوهای موفق جهانی در عرصه حمل و نقل و کالا و مسافر و فراهم نمودن زمینه‌های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری شرکت خواهد کرد.

    گفتنی است، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری از 3 تا 6 دی ماه از ساعت 9 تا 17در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود و شرکت زامیاد در سالن B38 میزبان علاقه مندان و بازدیدکنندگان است

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط