فونیکسریمکسبهتام

هشتمین نمایشگاه خودرو کرمان (۳)

رونمایی از محصولات نوین خودرو در نمایشگاه کرمان

عصر خودرو- هشتمین نمایشگاه خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته به آن در راستای اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از فردا سه شنبه به مدت چهار روز در کرمان با معرفی محصولات نوین این بخش برگزار می شود.

رونمایی از محصولات نوین خودرو در نمایشگاه کرمان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، تمامی ساز و کار و هماهنگی لازم برای برپایی هشتمین نمایشگاه خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته به آن از امروز دوشنبه برای به نمایش در آمدن در دید عموم انجام شده و این نمایشگاه از پنجم تا هشتم دیماه جاری در محل نمایشگاه های بین المللی جنوبشرق در کرمان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی برگزار می شود.
    هشتمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته کرمان با حضور شرکت های سایپا، پارس خودرو، زامیاد، چانگان، مگاموتور، سازه گستر، فنرسازی زر، رینگ سایپا، سایپا یدک، امداد خودرو و امور مشتریان سایپا حضور خواهند داشت.
    همچنین در غرفه سایپای این نمایشگاه محصولاتی از جمله کوییک، ساینا اتومات، سراتو آپشنال، خانواده برلیانس ( H220،0 H33 وH 320 کراس) ساندرو، ساندرو استپ وی، ریچ، پادرا و خانواده چانگان ( CS35 آپشن، CS75، CS55 و CS95) به نمایش گذاشته خواهد شد.
    علاوه بر شرکت خودروسازی سایپا در این نمایشگاه شرکت های مدیران خودرو، کرمان خودرو، خودروسازان بم، ایران خودرو، کارمانیا، آرین موتورپویا، آمیکو و آرین دیزل نیز حضور دارند.
    هشتمین نمایشگاه خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته به آن از روز سه شنبه پنجم دیماه آغاز می شود و تا هشتم این ماه ادامه دارد، این نمایشگاه هر روز از ساعت 16 تا 21 در مجموعه نمایشگاه های بین المللی کرمان برگزار می شود و گروه خودروسازی سایپا در سالن شهدای مس محصولات نوین خود را به نمایش خواهد گذاشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط