فونیکسریمکسبهتام

در سفر کرمان کجا را ببینیم؟

عصر خودرو- نام باغ شاهزاده ماهان به گوش بسیاری از ما خورده. اما این تنها جاذبه دیدنی و تاریخی این شهر کویری نیست و کرمان جاذبه‌های تاریخی و دیدنی بسیاری دارد.

در سفر کرمان کجا را ببینیم؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، اما در سفرمان به کرمان، کدام دیدنی‌ها را حتما باید دید؟ در ادامه با معروف‌ترین و دیدنی‌ترین جاذبه‌های توریستی کرمان آشنا شوید. و  ارزان‌ترین قیمت بلیط هوایپما را با روشی که در انتها برایتان گفته‌ایم، پیدا و خریداری کنید.

    باغ شاهزاده ماهان
    قدمت باغ به دوران قاجاریه بر می‌گردد. که به دستور حاکم وقت کرمان، در دامنه کوه‌های تیگران ساخته شد. حوض و فواره مستطیل شکلی که در وسط باغ و به موازات درختان کشیده شده، و آب به صورت پلکانی و شیب‌دار در آنها جریان دارد، این مکان را به یکی از زیباترین باغ‌های ایرانی تبدیل کرده است. با حدود 1 ساعت رانندگی از مرکز شهر، از این باغ زیبا و دیدنی می‌توانید دیدن کنید.

    کویر شهداد
    کویر شهداد در حدود 85 کیلومتری کرمان قرار دارد. این کویر بخشی از کویر لوت محسوب می‌شود که در سال 1398 و طی باران‌های شدید، دریاچه‌ای در آن پدید آمد. به خاطر باد و باران و فرسایش چندین ساله، کلوت‌های دیدنی کویر شهداد ایجاد شده‌اند. از مرکز شهر کرمان تا کویر حدود 1 ساعت و 20 دقیقه با خودرو فاصله دارید.

    باغ فتح آباد کرمان
    باغ فتح آباد یا باغ بیگربیگی، زمانی محل سکونت حاکم کرمان بوده. از نظر خیلی از بازدیدکنندگان، این باغ به تاج محل شبیه است. عمارت سفید رنگ، پنج دری، شاه نشین، سه دری، و گچ‌بری‌های خاصی دارد. دیدن عمارت و باغ فتح آباد در شب، حال و هوای دیگری دارد. از مرکز شهر کرمان تا باغ فتح آباد، باید حدود 25 کیلومتر رانندگی کنید.

    ارگ راین
    دیوارهای گلی، خانه‌های عامه‌نشین، و محلات پیچ‌درپیچی که به دوره ساسانی بر می‌گردند، چیزهایی هستند که ارگ راین را متفاوت می‌کنند. اگر از بالا به ارگ نگاه کنید، متوجه طرح‌های درهم آن خواهید شد. که باعث کم شدن سرعت حمله دشمنان می‌شده و به عنوان محافظی در برابر حملات دشمنان عمل می‌کرده. از کرمان تا ارگ راین حدود 100 کیلومتر فاصله است.

    سفر هوایی به کرمان
    فاصله زیاد کرمان با بسیاری از شهرها، باعث شده تا افراد زیادی سفر هوایی به کرمان را انتخاب کنند. یکی از سایت‌های مناسب و معتبر برای خرید آنلاین بلیط هواپیما، اسنپ‌تریپ است. در سایت اسنپ‌تریپ با چند کلیک ساده لیست پرواز تهران کرمان را می‌توانید ببینید. و آنها را از نظر قیمت، ایرلاین، و زمان پرواز با هم مقایسه کنید. فیلترهای اسنپ‌تریپ امکان دسته بندی لیست پرواز تهران یزد را با توجه به کمترین قیمت و ایرلاین برای شما فراهم کرده. خدمت پشتیبانی هم به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته در دسترس است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو