فونیکسریمکسبهتام

بهترین تفریحات رامسر از دریا تا جنگل

عصر خودرو- بهترین تفریحات رامسر برای سفری جذاب به بهشت شمال را بشناسید.

بهترین تفریحات رامسر از دریا تا جنگل
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، رامسر از زیباترین شهرهای ساحلی برای ایام تعطیلات پر از پیشنهادهای وسوسه انگیز برای گردشگران است.

    کاخ مرمررامسر

    رامسر به دلیل آب و هوای مطبوع و بهشتی، مورد توجه شاهان قاجار و پهلوی بود. از دوران پهلوی کاخ مرمر یا کاخ سلطنتی به جا مانده است. جالب است بدانید رضاشاه در تهران نیز کاخ مرمر را همزمان با کاخ رامسر احداث کرد. کاخ مرمر رامسر بیشتر به عنوان محل استراحت مورد استفاده قرار می گرفت. این کاخ با طرح کلاسیک و زیبا در یک باغ بزرگ قرار دارد. امروز این محل با نام کاخ موزه مرمر یا تماشاگه خزر شناخته می شود و از فضاهای مختلفی چون کاخ اصلی، حمام، باغ گیاهشناسی رامسر و موزه عاج تشکیل شده است. محوطه کاخ با انواع گونه های گیاهی نایاب طراحی شده است. برخی از آنها برای اولین بار در ایران اصلاح نژادی شده و بهترین باغ گیاهشناسی شمال ایران را ایجاد کرده است.

    موزه عاج که در نوع خود در خاورمیانه بی نظیر است، صدها اثر هنری کار شده روی عاج فیل را به نمایش گذاشته است. بسیاری از این آثار مربوط به هنرمندان دیگر کشورهاست. معماری کاخ مرمر جلوه ای از زیبایی ستونها، تالارها، گچبریها، انواع مجسمه ها و آثار هنری گرانبهاست. بازدید از این موزه همه روزه از 9 صبح تا 6 عصر امکانپذیر است.  برای داشتن سفری راحت به رامسر و دور بودن از ترافیک جاده شمال، بلیط هواپیما رامسر خریداری کنید. رامسر یکی از مهمترین شهرهای مازندران است. امکانات گردشگری مناسب، اقامتگاهها و دسترسی به ساحل و تفریحات آبی باعث شده در فصل تابستان از مناطق پربازدید در شمال ایران باشد. این شهر سرسبز که لقب عروس شهرهای ایران را دارد تا دوران قاجار روستایی کوچک بود که با نام سخت سر شناخته می شد. در سفرنامه های دوره قاجار اشاره ای به این دهکده و زیبایی محیطی آن شده است. موقعیت خاص رامسر بین کوههای البرز و دریای خزر به زیبایی و چشمنداز منحصربفرد آن کمک کرده است.

    بهترین ساحل رامسر
    سفر به شمال با دریا گره خورده است. رامسر که یکی از دیدنی ترین سواحل ایران را داراست. از گذشته تا امروز سیل گردشگران رامسردر ایام تابستان، نشان از محبوبیت سواحل این شهر دارد. برای اینکه از شنا و تفریحات آبی لذت ببرید، بهترین سواحل رامسر را انتخاب کنید. این سواحل هم امن است و هم امکانات و تسهیلات کافی در اختیار مسافران قرار می دهد. از این سواحل می توان به ساحل خلج و ساحل نقره ای رامسر اشاره کرد. همچنین بهترین پلاژهای رامسر شامل پلاژ شهر سبز، پلاژ شهرداری، پلاژلیدو، پلاژ دریا پشته و پلاژ توسکاسرا هستند. شما در برگشت نیز برای دور از شلوغی جاده و اتلاف زمان، بلیط هواپیما رامسر تهران را خریداری کنید. انواع قیمت بلیط هواپیما رامسر به تهران را می‌توانید در همین صفحه مشاهده کنید. در این صفحه شما می‌توانید به راحتی و با انتخاب تاریخ پرواز و زمان سفر خود قیمت بلیط هواپیما رامسر به تهران را انتخاب و خرید کنید. لازم به ذکر است که ما در تریپ تضمین می‌کنیم بهترین قیمت بلیط هواپیما رامسر به تهران را بدست مشتریان عزیز برسانیم.

    بهترین تفریحات رامسر
    رامسر علاوه بر ساحل، دارای انواع تفریحات لذت بخش برای گردشگران است. بهتر است اول به تله کابین رامسر بروید و منظره ای باشکوه از شهر، دریا و جنگل را ببینید. اگر عاشق فعالیت های مهیج هستید، پل معلق رامسر و زیپ لاین شما را پر از آدرنالین می کند. کلوپ ورزش های دریایی نیز برای گذراندن بهترین لحظات از جت اسکی، شاتل سواری و اسکی روی آب حرف ندارد. برای علاقه مندان به طبیعت سبز شمال، جنگل دالیخانی یکی از زیباترین مسیرهای جنگلی ایران است. وارد جاده جنت رودبار شوید و از هوای دلپذیر و مناظر جنگلی نهایت لذت را ببرید. در بین این راه جنگلی، می توانید از آبشار سیاسرت نیز دیدن کنید. در اطراف رامسر همچنین می توانید از آبشار ایج، آبشار صفارود و آبشار آزارک هم بازدید کنید.


    جواهر ده تا گرماسر
    چواهرده یکی از ییلاقات بهشتی و شگفت رامسر است که عموم گردشگران را جذب می کند. جواهر ده فقط 30 کیلومتر با رامسر فاصله دارد و جاده بی نظیر آن از دل جنگل صفارود عبور می کند. شما در این مسیر می توانید از دریاچه قو یکی از دریاچه های منحصر شمال دیدن کنید. گرماسر از دیگر ییلاقات رویایی رامسر است. این دهکده گردشگری فقط یک ساعت تا رامسر فاصله دارد. شما بر فراز ابر و مه می توانید از مناظر مسحورکننده جنگل لذت ببرید و با اقامت در بومگردیها سفری خاطره انگیز رقم بزنید.


    سخن آخر
    برای داشتن سفری آسوده و مطمئن قدم اول تهیه بلیط هواپیماست. تریپ بهترین سایت خرید بلیط هواپیما با قیمت ارزان است. خرید آنلاین از تریپ علاوه بر خرید راحت، تخفیف های ویژه ترانسفر فرودگاهی، ویزا و بیمه سفر به مشتریان ارایه می دهد. بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی، رزرو اینترنتی و خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ سریع و آسان تجربه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو