فونیکسریمکسبهتام

جلوگیری از فرار بارهای غیرمجاز با اضافه تناژ در استان همدان

عصر خودرو- معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بر جلوگیری از فرار بارهای غیرمجاز با اضافه تناژ در استان همدان تأکید کرد.

جلوگیری از فرار بارهای غیرمجاز با اضافه تناژ در استان همدان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، مصطفی پناهنده پیش از ظهر سه شنبه در جمع مدیران شرکت های بار با تأکید بر اینکه یکی از مشکلاتی که ما اکنون با آن روبرو هستیم موضوع فرار بار است، اظهار داشت: متأسفانه این موضوع در شهرستان کبودراهنگ نسبت به دیگر شهرستان های استان زیاد است.

    وی افزود: این فرار بار در صورتی که آن ناوگان اضافه بار داشته باشد موجب ضرر و زیان رساندن به جاده می شود و امکان دارد عوارض قانونی را پرداخت نکرده باشد و از طرف دیگر اگر مشکل ایمنی پیش آید مشخص نیست بیمه داشته باشد.

    پناهنده اضافه کرد: البته بحث قاچاق کالا نیز توسط این ناوگان انجام می شود و وقتی ناوگانی شناسنامه نداشته باشد و حمل بار آن زیر نظر هیچ ارگانی نباشد احتمال تخلفات زیادی وجود دارد.

    معاون حمل و نقل راهداری استان همدان اظهارداشت: در این خصوص با فرماندهی پلیس راه استان همدان برنامه ای را مدون کرده و امید است این مشکل هم برطرف شود.

    وی عنوان کرد: باید در سال جاری با استمرار برنامه ریزی مناسب و اصلاح برخی فرآیند های عملیاتی شاهد کاهش حمل بار بدون بارنامه در سطح جاده های استان باشیم.

    معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در ادامه با اشاره به عملیات راهداری زمستانی از رانندگان خواست در 3 ماه آخر سال با توجه برودت هوا، برنامه سفر خود را متناسب با شرایط جوی تنظیم کرده و تجهیزات مورد نیاز از جمله زنجیر چرخ و چراغ چشمک‌زن و جعبه کمک‌های اولیه و کپسول اطفاءحریق همراه داشته باشند.

    پناهنده با تاکید بر کنترل خودروها برای استفاده از تجهیزات زمستانی اظهار داشت: شرکت های مسافری باید وسائط نقلیه خود را از لحاظ داشتن لاستیک، چراغ و زنجیر چرخ و بخاری و سایر تجهیزات زمستانی کنترل و در صورت نداشتن  این تجهیزات از ارائه خدمات به آنها خودداری کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو