فونیکسریمکسبهتام

هشتمین نمایشگاه خودرو کرمان (۲۱)

مدیر روابط عمومی کارمانیا : BYD S۷ از مرداد ۹۷ وارد خیابان ها می شود

عصر خودرو- علیرضا زرین فکر، مدیر روابط عمومی شرکت خودروسازی کارمانیا، در حاشیه هشتمین نمایشگاه خودرو کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار "عصر خودرو" از تحویل اولین سری بی‌وای‌دی S۷ در مرداد ۱۳۹۷ خبر داد.

مدیر روابط عمومی کارمانیا : BYD S۷ از مرداد ۹۷ وارد خیابان ها می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، زرین فکر با اشاره به این خبر گفت: ثبت‌نام سری اول مدل جدید S7 همزمان با رونمایی این محصول در دومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران (آذرماه 96) آغاز شد و طی همان روزهای اول ظرفیتِ موعد تحویل مردادماه 97 تکمیل شد. اکنون پس از گذشت یک ماه این خودرو در نمایشگاه خودروی کرمان حاضر بوده و با چند مدل شرایط فروش مشارکتی (مشارکت در تولید) تک ودیعه‌ای شامل پیش پرداخت 60 میلیون تومانی با سود مشارکت 23درصد ، دو ودیعه ای ( 30 میلیون در زمان ثبت نام و 30 میلیون تومان 19 خرداد 97 با سود مشارکت 21 درصد) یا دو ودیعه ای (20 میلیون تومان در زمان ثبت نام و 40 میلیون تومان در 19خرداد 97 با سود مشارکت 21 درصد) و یا تنها با پیش پرداخت 20 میلیون تومان در زمان ثبت نام با سود مارکت 18 درصد و موعد تحویل مهرماه 97 به فروش می‌رسد و این شرایط تا پایان سال جاری برقرار خواهد بود. همچنین تحویل خودروها کاملاً به موقع بوده و با نزدیک شدن به زمان تحویل در سال آینده، شرایط فروش متنوع‌ و کاملی برای خریداران ارائه خواهد شد.

    مدیر روابط عمومی کارمانیا خودرو در پاسخ به سوالی مبنی بر برنامه‌های احتمالی برای آینده و ارزیابی این شرکت از جایگاه محصولاتش در بازار افزود: درمورد S6 هدف‌گذاری اولیه 3 هزار دستگاه تا پایان سال 96 بوده که براساس برآوردهای صورت گرفته و البته با ارائه شرایط فروش جدید اقساطی این مدل، قطعاً محقق خواهد شد. در سال 97 نیز برنامه شرکت خودروسازی کارمانیا تولید مجموعاً 10 هزار دستگاه از سه خودرو S6، F3 و S7 است.
    وی ادامه داد: هم‌اکنون در دو گروه پرمخاطب بازار ایران یعنی سدان‌های شهری و شاسی‌بلندها حضور داریم. بی‌وای‌دی F3 نخستین بار در نمایشگاه خودرو مشهد 1396 در سبد پیش فروش قرار گرفت و با توجه به قیمت‌گذاری مناسب، مقرون‌به‌صرفه بودن و کیفیت بسیار بالا به سرعت جایگاه خود را بین مخاطبان و علاقه‌مندان به برند بی‌وای‌دی پیدا کرد. به گفته زرین فکر باید دقت داشت که این جایگاه با تکیه بر حضور موفق مدل S6 در بازار ایران و عرضه توأم با گسترش شبکه نمایندگی‌های کارمانیا خودرو در سطح کشور بدست آمده است. زرین فکر در ادامه تاکید کرد : در گروه شاسی‌بلندها نیز S6 اولین محصولات شرکت خودروسازی کارمانیا بود و حالا برادر بزرگ‌ترش یعنی S7 با امکانات ایمنی و رفاهی بیشتر و بهتر و البته قیمت بالاتر وارد بازار خواهد شد.
    مدیر روابط عمومی کارمانیا در زمینه قیمت بی‌وای‌دی S7 اظهار داشت: در حال حاضر قیمت این خودرو 129 میلیون و 900 هزار تومان در نظر گرفته شده است. از طرفی شرکت خودروسازی کارمانیا تاکنون با قیمت‌گذاری صحیح مدل‌های عرضه شده و حفظ رونق بازار دست دوم S6 و F3 در بحث قیمت‌گذاری خوشنام بوده و همین روند دقیقاً برای مدل S7 نیز ادامه خواهد داشت. همچنین با در نظر گرفتن تغییرات حدوداً 10 درصدی بهای ارز و تعرفه‌های جاری پیش‌بینی می‌کنیم که قیمت S7 در سال 97 نیز تقریباً ثابت بماند و تغییر چندانی نداشته باشد، اما اگر تعرفه‌ها و قیمت ارز اختلاف زیادی با شرایط کنونی پیدا کند طبیعتاً ناچار به افزایش قیمت خواهیم بود.
    مدیر روابط عمومی شرکت خودروسازی کارمانیا با اشاره به شرایط فروش کنونی بی‌وای‌دی F3 ادامه داد: این خودرو هم‌اکنون با شرایط فروش مشارکتی (مشارکت در تولید) با پیش پرداخت 20 و 15 میلیون تومانی و موعد تحویل به ترتیب اردیبهشت و خرداد 1397 به فروش می‌رسد. پس از ورود F3 به بازار و حضور آن در خیابان‌ها، همانند روندی که برای S6 طی کردیم و البته در پاسخ به انتظارات مشتریان عزیز شرایط فروش متنوع‌تری با موعد تحویل فوری یا کوتاه مدت ارائه خواهیم کرد. در بحث قیمت نیز باید گفت در ابتدا 49 میلیون و 580 هزار تومان تعیین شد اما طی چند ماه گذشته بهای ارز و هزینه‌های جانبی افزایش محسوسی پیدا کرده که طبعاً در قیمت تمام شده این خودرو نیز بی‌تأثیر نخواهند بود.
    زرین فکر با اشاره به دستیابی به سقف تولید و عرضه تعیین شده برای پایان سال 1396 عنوان کرد: همان‌طور که در ابتدا اشاره کردم طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در سال 97 در صدد تولید مجموعاً 10 هزار دستگاه از سه مدل F3، S6 و S7 هستیم و با توجه به حضور به موقع S7 در بازار کشور، نه‌تنها به این هدف نائل خواهیم شد، بلکه در صورت لزوم سقف تولید خود را افزایش خواهیم داد.
    وی در انتها و در پاسخ به سوالی مبنی بر تمهیدات اندیشیده شده برای خدمات پس از فروش بی‌وای‌دی S7 گفت: قطعاً فروش هر خودرویی بدون برنامه‌ریزی برای خدمات پس از فروش امری بیهوده و محکوم به شکست است. تمام پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه پیش از آغاز عرضه به بازار صورت گرفته و سفارش گذاری تمامی قطعات یدکی کم‌مصرف و پرمصرف انجام شده است و در زمان تحویل خودرو هیچ‌گونه نگرانی بابت خدمات پس از فروش و لوازم یدکی وجود نخواهد داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو