فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا:

برگزاری جلسات با مشتریان فرصتی برای تعهد پایدار و افزایش رضایتمندی آنها

عصر خودرو- مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا گفت: برگزاری نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات مشتریان برای تعهد پایدار، حفظ منافع و افزایش رضایتمندی مشتریان است و می‌کوشیم تا در این جلسات از درخواست‌ها و مشکلات آنان آگاهی پیدا کرده و برای رفع آن اقدام کنیم.

برگزاری جلسات با مشتریان فرصتی برای تعهد پایدار و افزایش رضایتمندی آنها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز ،چهارمین نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات مشتریان محصولات سایپادیزل در سال جاری  با حضور مدیر عامل، مدیران شرکت خدمات فنی رنا، مدیران شرکت سایپادیزل و جمعی از مشتریان منتخب استان تهران برگزار شد.

    محمد حسین مهدی با اشاره به برگزاری جلسات هم‌اندیشی با مشتریان گفت: مشتریان در این گونه جلسات، نظرات و انتقادات خود را در خصوص تمام فرایندهای شرکت خدمات فنی رنا، مجموعه نمایندگی های سایپا دیزل اعم از خرید، دسترسی به محصول، دستیابی به قطعات و نحوه دریافت خدمات به صورت شفاف مطرح می کنند. این موارد توسط کارشناسان به دقت ثبت و مسئولین مربوطه جهت بررسی، تعریف برنامه ها و اقدامات اصلاحی و پیاده سازی آنها منعکس می شود.

    وی هدف از برگزاری این گونه جلسات مشترک را شناسایی فرایندها و خدمات قابل بهبود و شناسایی نیازها و انتظارات مشتریان  ذکر کرد و گفت: به منظور دستیابی به اهداف اشاره شده، اجرای جلسات گروهی متمرکز با مشتریان در جهت تشکیل باشگاه مشتریان وفادار در آینده  به عنوان یکی از  برنامه های ارتقاء در دستورکار شرکت خدمات فنی رنا قرار دارد.

    مهدی درادامه افزود: راه های مختلفی برای دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان مان  در نظر گرفتیم که از جمله نظرسنجی از مشتریان بلا فاصله پس از ترخیص از نمایندگی ها، واحد رسیدگی به شکایات، سامانه پیامکی و تلفن گویا می توان نام برد.  یکی دیگر از راه های ارتباطی، برگزاری نشست هایی از این قبیل است که فرصتی را فراهم می کند تا مشتریان رو در رو با مدیران شرکت از تجربیات و انتظارات خود هنگام دریافت خدمات در شبکه نکاتی را عنوان کنند.

    مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا در پایان افزود: به منظور افزایش رضایت مشتری واحد ارتباط با مشتری(CRM) در شرکت راه اندازی شده است که هدف از استقرار و استفاده از آن شناسایی نیازهای مشتریان و پاسخ مناسب برای نیازهای فعلی و آینده مشتریان می باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو