فونیکسریمکسبهتام

مسابقه اتومبیلرانی کارپارک دریفت کشوری با معرفی برترین ها پایان یافت

عصر خودرو- مسابقه اتومبیلرانی کارپارک دریفت کشوری، جام نادر جعفری به میزبانی البرز با معرفی برترین ها پایان یافت.

مسابقه اتومبیلرانی کارپارک دریفت کشوری با معرفی برترین ها پایان یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، رییس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی البرز روز شنبه گفت: در این رقابت ها که عصر جمعه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد، اتومبیلران هایی از استان های مازندران، مرکزی، تهران، گیلان و البرز، به رقابت پرداختند.

    اردشیر درویشی با بیان اینکه البرز، قطب موتورسواری و اتومبیلرانی کشور است اظهار داشت:ورزشکاران این استان با پشتکار در حال تمرین هستند ومانیز در راه این پیشرفت زمینه های مناسب را تا حد توان فراهم می کنیم.
    وی اضافه کرد: با وجود توانایی های بسیار بالای البرز در این رشته ورزشی و برگزاری مسابقات کشوری، یک پیست مناسب در استان برای موتورسواری و اتومبیلرانی وجود ندارد.
    درویشی با اشاره به برنامه های چهارساله این هیات گفت: تاسیس مدرسه موتور سواری و اتومبیلرانی، احداث پیست بین المللی سافاری و طبیعت گردی، ایجاد نمایشگاه و فروشگاه دائمی تجهیزات خودرو و برگزاری مسابقات مستمر قهرمانی کشور از سرفصل های برنامه چهارسال آتی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی البرز است.
    در این رقابت که به مدت یک روز برگزار شد، محمدرضا روحی از استان البرز ،محمد جعفری از تهران و میلاد گودرزی از استان مرکزی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط