فونیکسریمکسبهتام

گزارش عملیات امدادرسانی هلال احمر؛

اسکان اضطراری ۸۲۰۰نفر و توزیع ۱۰هزار تخته پتو بین در راه ماندگان

عصر خودرو- معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از توزیع ۱۰ هزار و ۵۰۰ تخته پتو در محورهای برفگیر خبر داد و اظهار داشت: تا این لحظه به ۲۷ هزار و ۲۰۰ تن از هموطنان امدادرسانی شده است.

اسکان اضطراری ۸۲۰۰نفر و توزیع ۱۰هزار تخته پتو بین در راه ماندگان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، شاهین فتحی با اشاره به امدادرسانی به هموطنان متاثر از برف و کولاک از 5 بهمن ماه تا ساعت 10 صبح امروز (8 بهمن ماه) در 18 استان متاثر از برف و کولاک بیان کرد: استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، همدان و مرکزی متاثر از برف و کولاک بوده‌اند.

    وی با بیان اینکه 310 تیم عملیاتی متشکل یک هزار و 254 امدادگر نسبت به ارائه خدمات امدادی در 118 محور شهر و روستا اقدام کردند، ادامه داد: در مجموع به 27 هزار و 200 تن از هموطنان امدادرسانی شد و 8 هزار و 200 نفر هم به صورت اضطراری اسکان داده شدند.

    معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به انتقال 21 مصدوم به مراکز درمانی و درمان سرپایی 6 مصدوم، خاطرنشان کرد:  10 هزار و 500 تخته پتو، 3 هزار و 700 بطری آب معدنی، 2 هزار و 50 قوطی انواع کنسروجات، 300 کیلوگرم خرما، یک هزار قرص نان و 2 هزار و 700 بسته بیسکوییت میان هموطنان متاثر از برف و کولاک توزیع شده است.

    فتحی در پایان تاکید کرد: طی این مدت یک هزار و 255 دستگاه خودرو از برف و کولاک رهاسازی شد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط