فونیکسریمکسبهتام

از سوی شهرداری؛

۱۴۰۰ پروانه فعالیت برای رانندگان خودروی باری دیزلی شیراز صادر شد

عصر خودرو- رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری شیراز با اشاره به ساماندهی خودروهای باری گازوئیلی گفت: تعدادیک هزار و ۴۰۰ نفر پروانه فعالیت و اشتغال از این سازمان دریافت کرده اند.

۱۴۰۰ پروانه فعالیت برای رانندگان خودروی باری دیزلی شیراز صادر شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بارشهری، حدیقه جوانی  اظهار کرد: تاکنون تعداد 5 هزار و 984  دستگاه از ناوگان دیزلی در سامانه مربوطه ثبت‌نام و تعداد یک هزار و 400   نفر پروانه فعالیت و اشتغال از سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری شیراز دریافت کرده اند.

    وی بیان کرد: در راستای اجرای مصوبه هیات وزیران در خصوص تخصیص سوخت ناوگان گازوئیل‌سوز براساس پیمایش، سامانه ثبت‌نام، ساماندهی و تخصیص سوخت به ناوگان حمل بار درون شهری با هدف یکپارچه‌سازی و مدیریت نظام حمل و نقل بار درون شهری و به صورت متمرکز در کشور راه‌اندازی شده است.

    رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری شیراز تصریح کرد: با اجرای این طرح مقرر شده طبق ضوابط قانونی کلیه ناوگان گازوئیل‌سوز باری درون شهری در سطح کشور ساماندهی شوند تا سهیمه سوخت براساس پیمایش به آنها اختصاص یابد.

    جوانی  بیان کرد: صاحبان خودروهای باری باید هرچه زودتر برای ساماندهی اختصاص سوخت گازوئیلی خودروهای خود به سایت یاد شده مراجعه و ثبت‌نام کنند چرا که براساس مصوبه هیات وزیران در صورت عدم ثبت نام و اخذپروانه فعالیت  ناوگان،‌ به تدریج سهمیه آنان کاهش ونهایتاٌ قطع خواهد شد.

    لازم به ذکر است براساس برنامه ریزی صورت گرفته ناوگانی که تا 15 هرماه نسبت به اخذ پروانه فعالیت واشتغال از شهرداریها اقدام کنند  شامل سهمیه سوخت استاندارد قرار خواهند گرفت.

    وی ادامه داد: طبق ماده 15 دستورالعمل  سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری ، دارندگان ناوگان تنها باید از یکی از شهرداری‌های کشور برای ناوگان خود پروانه فعالیت دریافت کنند و این پروانه در کل کشور دارای اعتبار بوده و نیازی به دریافت پروانه مجدد از سایر شهرداری ها نیست.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو