فونیکسریمکسبهتام

۱۶۷ دستگاه خودرو وانت به مددجویان کمیته امداد امام کرمانشاه واگذارشد

عصر خودرو- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۶۷ دستگاه خودرو وانت زامیاد با ۵۲ میلیارد ریال اعتبار روز چهارشنبه به مددجویان زیرپوشش این نهاد واگذار شد.

۱۶۷ دستگاه خودرو وانت به مددجویان کمیته امداد امام کرمانشاه واگذارشد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، حسین خدرویسی افزود: واگذاری این تعداد خودرو در یک توافق سه جانبه بین کمیته امداد، صندوق کارآفرینی امید و شرکت سایپا خودرو حاصل شده است.
    وی اشتغال زایی و کارآفرینی را از ضرورت های مهم استان دانست و اظهار داشت: مهارت و حرفه آموزی در راستای توانمند سازی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد مهم ترین برنامه و محور کمیته امداد است.
    خدرویسی با بیان اینکه کمیته امداد استان رتبه اول کشوری در زمینه اشتغال زایی را دارد، گفت: تعهد اشتغالزایی کمیته امداد استان برای سال جاری 2 هزار و 500 نفر بوده، ولی تاکنون چهار هزار و 377 نفر اشتغال زایی داشته ایم.
    او با بیان اینکه کمیته امداد استان کرمانشاه، 200 درصد تعهد اشتغال زایی خود را در سال جاری عملی کرده، از صندوق کارآفرینی امید برای پرداخت آسان تسهیلات اشتغالزایی تقدیر کرد.
    در ادامه این مراسم مسئول اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز پیش بینی کرد تا پایان سال 96 تعداد مددجویانی که وام خوداشتغالی دریافت می کنند، به پنج هزار نفر برسد.
    رشید جلیلیان همچنین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 810 میلیارد ریال وام های اشتغال در کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شده است.
    وی در خصوص واگذاری خودرو وانتزامیاد به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد نیز گفت: برای هر یک از خودروها 300 میلیون ریال وام بدون بهره پرداخت شده و مددجویان باید در پنج سال آن را بازپرداخت کنند.
    68 هزار خانوار هم اکنون در سطح استان کرمانشاه با جمعیتی بالغ بر 168 هزار نفر به عنوان مددجو زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.
    استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت در غرب ایران واقع شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو