فونیکسریمکسبهتام

پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران (۱۹)

مدیرعامل ایران خودرو در پنجمین همایش صنعت خودرو: نخستین محصول با پلت فرم جدید ایران خودرو در پایان سال ۲۰۱۹ معرفی می شود

عصر خودرو- هاشم یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو در پنجمین همایش صنعت خودرو از تلاش این شرکت برای طراحی پلت فرم جدید با همکاری ۵ شرکت خارجی و مراکز علمی داخلی مانند دانشگاه شریف و امیرکبیر خبر داد.

مدیرعامل ایران خودرو در پنجمین همایش صنعت خودرو: نخستین محصول با پلت فرم جدید ایران خودرو در پایان سال ۲۰۱۹ معرفی می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، مدیرعامل ایران خودرو در ادامه ضمن اشاره به تولید 23 محصول بر پایه این پلت فرم گفت: خودروهای الکتریکی و خیبریدی نیز در برنامه پلت فرم جدید ما قرار دارد.
    به گفته یکه زارع : ایران خودرو پیش بینی کرده است که از بازار 3 میلیون دستگاهی آینده سهم خودرو سهمی 60درصدی را در اختیار بگیرد.  مدیرعامل ایران خودرو در ادامه ضمن اشاره به سهم 3 درصدی خودروهای شاسی بلند در سید محصولات ایران خودرو گفت : پیش بینی می کنیم سهم خودروهای شاسی بلند در سبد محصولاتمان به 25 درصد تا سال 2025 افزایش پیدا کند.
    یکه زارع صمن اشاره به اختصاص بک درصد تولید در سال 2021 به خودروهای برقی خطاب به وزیر صنعت گفت: مت زمانی می توانیم این خودروها را به فروش برسانیم که دولت به مشتریان روی این خودروها سوبسیت دهد  و باید بسترهای لازم نیست فراهم شود.
    یکه زارع همچنین از عرضه نخستین محصول ایران خودرو بر پایه پلت فرم جدید در اواخر سال 2019 یا اوایل سال 2020 میلادی خبر داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط