فونیکسریمکسبهتام

امداد رسانی به سرنشینان ۴۰ خودرو و اسکان ۲۵ نفر در راهدارخانه های خوزستان

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته به سرنشینان ۴۰ دستگاه خودرو امدادرسانی و ۲۵ نفر در راهدارخانه های خوزستان اسکان یافتند.

امداد رسانی به سرنشینان ۴۰ خودرو و اسکان ۲۵ نفر در راهدارخانه های خوزستان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، غلامعباس بهرامی نیا  اظهار کرد: با وجود بارش نزولات جوی در 24ساعت گذشته با تلاش 228نیروی راهدار مستقر در جاده‌ها و گردنه‌های برفگیر جاده شوش به منطقه فتح المبین (فکه) و محدوده پل شهید ناجیان به دلیل بالا آمدن سطح رودخانه کرخه مسیرپل شناور مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور فتح المبین دهلران (پل نادری ) انجام می شود.
    وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته 68 مورد ریزش کوه ناشی از بارش شدید باران در جاده های خوزستان رخ داد که ماموران راهداری وارد عمل شده و مسیرهای مسدود شده را باز کردند.
    وی افزود: در ساعات گذشته برفروبی در راه‌های اصلی و گردنه‌های برفگیر خوزستان به ‌ویژه تاراز صورت گرفته و سرنشینان 40وسیله نقلیه گرفتار در این گردنه‌ها توسط راهداران امدادرسانی شدند.
    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: همچنین در 24 ساعت گذشته سرنشینان 25 وسیله نقلیه که در گردنه تاراز در برف گرفتار شدند با کمک راهداران نجات یافتند.
    وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته در 24 شهرستان خوزستان شاهد بارش باران بودیم و یک شهرستان نیز با بارش برف و کولاک همراه بود.
    بهرامی نیا یادآور شد: هم اکنون 228 راهدار با 136 دستگاه ماشین آلات راهداری در جاده های خوزستان مشغول به خدمت رسانی به شهروندان و مسافران هستند.
    وی از مسافران خواست تا برای تردد در جاده های برفگیر و مسیرهای کوهستانی خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده و از تردد غیر ضروری خوداری کنند و همچنین سوخت ،مواد غذایی و لباس گرم نیز به همراه داشته باشند.
    وی یادآور شد: هم اکنون به غیر از مسیرهای مسدودی اعلام شده سایر جاده های خوزستان باز بوده و تردد عادی و روان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط