فونیکسریمکسبهتام

گزارش تصویری از راند پنجم مسابقات درگ قهرمانی کشور؛

جدال ۴۰۰ متری در فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی

عصر خودرو - دیروز، جمعه مورخ ۱۸ام اسفند ۹۶، راند پنجم مسابقات درگ قهرمانی کشور در فرودگاه بین المللی امام خمینی در ۵ کلاس" ۴سیلندر اتمسر" ، "۴سیلندر توربو" ، " ۲۰۶" ، "۶و۸ سیلندر" و "کلاس آزاد" برگزار شد.

جدال ۴۰۰ متری در فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» در کلاس 4سیلندر اتمسفر مقام نخست به غلیرضا امامقلی‌پور از اصفهان رسید و نیما نظری از تهران و حسام شیرازی منفرد از اصفهان به ترتیب در جایگاه‌ دوم و سوم قرار گرفتند.

در کلاس 4 سیلندر توربو محمد جامعی زاده  و محمدرضا آریایی مهر نمایندگان خوزستانی ها توانستند به ترتیب مقام اول و دوم را از آن خود کنند و ابولفضل مرادی هم از تهران به مقام سوم دست پیدا کرد.

در کلاس محبوب 206، نماینده استان فارس، محمد نوذری توانست رتبه نخست را از آن خود کند و محمدرضا رضازاده از اصفهان و میثم رخشان از خوزستان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

کلاس 6و8سیلندر هم با قهرمانی سامان خنجری از خوزستان به پایان رسید و عطا ماجد از تهران و امیر ضیایی از خوزستان به تریتیب مقام های دوم سوم را از آن خود کردند.

در کلاس آزاد ابولفضل مرادی از تهران توانست رتبه نخست را به دست بیاورد و سامان خنجری و شهریار کریمی، نمایندگان خوزستان توانستند به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کنند.

 

گزارش و عکس: امیرحسین شکوهی

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط