فونیکسریمکسبهتام

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه:

خودروهای مزاحم تا پایان نوروز توقیف می‌شوند

عصر خودرو- معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه گفت: خودورهایی که در ایام پایانی سال به ویژه در شب چهارشنبه آخر سال ایجاد مزاحمت کنند، تا پایان نوروز در پارکینگ متوقف می‌شوند.

خودروهای مزاحم تا پایان نوروز توقیف می‌شوند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ محمدرضا آمویی در این رابطه اظهارداشت: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت عمومی با همکاری دستگاه قضایی این طرح را اجرا می کند.

    وی افزود: خودروهایی که تحت عناوین مختلف برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند و رفتارهای هنجار شکنانه ای داشته باشند بر اساس این طرح تا پایان تعطیلات نروز در پارکینگ توقیف می شوند.

    معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال، گفت: سالهای نه چندان دور زمانی به چهارشنبه آخر سال نزدیک می‌شدیم موجی از شادی و نشاط میان مردم و جامعه ایجاد می‌شد و همه به نوعی با این جشن به پیشواز نوروز می‌رفتند.

    وی افزود: متاسفانه طی 10 تا 15 سال اخیر با افزایش استفاده از مواد محترقه خطرناک، نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال عملا با نوعی احساس ناامنی و نگرانی در جامعه همراه شده است.

    آمویی تصریح کرد: اگر به رخدادهای وحشتناک سالهای اخیر در چهارشنبه آخر سال توجه کنیم باید بابت این نگرانی و وحشت به مردم حق بدهیم.

    وی با بیان اینکه پلیس در چهارشنبه آخر سال با سه دسته از افراد مواجه است، گفت: یک دسته افراد سودجویی هستند که با تهیه و فروش مواد محترقه تنها به فکر منفعت خود هستند و قطعا پلیس در برابر اینها با اقتدار ایستاده و برخورد کرده و مانع از استمرار اعمال خلاف قانون آنها می شود.

    آمویی تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات و تلاش‌های شبانه روزی پلیس در روزهای اخیر کشفیات خوبی در خصوص مواد محترقه داشته ایم.

    آمویی تصریح کرد: دسته دومی که پلیس با آنها برخورد دارد افرادی هستند که دچار اختلالات شخصیتی و ناهنجاری‌های روانی بوده و به دنبال این هیجانات دست به اقدامات غیرعادی می‌زنند و رفتارهای پرخطری از خود نشان می‌دهند.

    وی افزود: پلیس در برابر این افراد نیز مقتدرانه ایستاده و در صورت مشاهده این افراد آنها را دستگیر به مراکز مربوطه و اصلاح و تربیت منتقل میکند.

    معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: دسته سوم نوجوانان و جوانان پرشور و هیجانی هستند که متاسفانه مدیریت هیجان را یاد نگرفته‌اند و در این شب بدون توجه به پیامدهای آن مبادرت به رفتارهای پرخطر و هیجانی می‌کنند.

    آمویی تصریح کرد: این دسته از نوجوانان و جوانان باید کنترل شده و بازدارندگی در خصوص آنها انجام شود و از خانواده ها می‌خواهیم در این زمینه مراقبت بیشتری در زمینه رفتار فرزندانشان داشته باشند.

    معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه افزود: خوشبختانه در سالهای اخیر مردم با احساس مسئولیت بیشتر کنترل بیشتری بر فرزندان خود داشته‌اند و اوضاع کمی بهتر شده، اما هنوز هم جادارد وضع بهتر از این شود.

    آمویی تصریح کرد: بهتر شدن اوضاع اقداماتی را می‌طلبد و از مردم می‌خواهیم در صورت شناسایی سوداگران و فروشندگان مواد مخدر حتما موارد را به پلیس 110 گزارش دهند.

    این مقام انتظامی بر محله محور و کوچه محور بودن مراسم چهارشنبه آخر سال تاکید کرد و افزود: از خانواده‌ها می‌خواهیم در مراسم این شب در کنار فرزندان خود بوده و از رفتارهای پرخطر آنها جلوگیری کنند.

    آمویی از آمادگی کامل پلیس در شب چهارشنبه آخر سال خبر داد و اظهار کرد: پلیس مخالف شادی و نشاط نیست، اما با افرادی که بخواهند برای مردم مزاحمت ایجاد کرده و شادی آنها را مختل کنند، قاطعانه برخورد می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو