فونیکسریمکسبهتام

تیم های نوروزی راهداری در ۶۷ نقطه از جاده های آذربایجان غربی مستقر می شود

عصر خودرو- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در ایام مسافرت های نوروزی پیش رو، اکیپ های راهداری در ۶۷ نقطه از جاده های استان مستقر می شود تا در صورت لزوم خدمات راهداری لازم را ارائه دهند.

تیم های نوروزی راهداری در ۶۷ نقطه از جاده های آذربایجان غربی مستقر می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، ارسلان شکری  با بیان اینکه طرح راهداری نوروزی همزمان با سراسر کشور از 25 اسفندماه در آذربایجان غربی آغاز می شود و تا 15 فروردین سال آینده ادامه دارد، افزود: 800 نفر از عوامل و کارکنان راهداری در نقاط مختلف به ویژه راهدارخانه های موقت و دائم به مسافران خدمات ارائه می دهند.
    وی اظهار کرد: ایمنی اولویت اصلی این اداره کل در اجرای طرح راهداری نوروزی است و همه توان خود را برای کاهش سوانح رانندگی در جاده های استان به کار می گیریم.
    وی اضافه کرد: در این ایام نیروهای راهداری به صورت شبانه روزی فعالیت های راهداری را برای عبور ایمن مسافران از جاده ها انجام می دهند.
    شکری گفت: روان سازی ترافیک جاده ای، خدمات امداد خودرو در محورهای استان، بازدید مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی، آماده سازی و مبلمان راه ها مانند خط کشی راه ها، ساماندهی علائم افقی، عمودی و تجهیزات ایمنی در راه ها، پاکسازی حاشیه راه ها، رنگ آمیزی پایه علائم هشدار دهنده و آشکار سازی نقاط پر حادثه از جمله اقدامات این اداره کل برای ارتقای ایمنی مسافران نوروزی است.
    معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: در حال حاضر 31 سامانه هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور جاده ای در محورهای ارتباطی استان فعال است و نسبت به اعمال قانون رانندگان متخلف اقدام می کند.
    وی ادامه داد: امیدواریم با بهره گیری از این سامانه ها شاهد کاهش قابل توجه در سوانح جاده ای استان باشیم.
     سفرهای نوروزی از اواخر هفته جاری آغاز می شود و تا نیمه فروردین سال آینده ادامه دارد.
    آذربایجان غربی 12 هزار کیلومتر جاده دارد که از این میزان هشت هزار و 500 کیلومتر روستایی و سه هزار و 500 کیلومتر نیز اصلی، فرعی و بزرگراه است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط