فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین:

سیستم های هوشمند در جاده های استان قزوین فعال شد

عصر خودرو-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: با تجهیز و نصب سیستم های هوشمند ثبت لحظه ای و میانگین سرعت در جاده های استان قزوین،تخلف رانندگان با دقت ثبت شده و اعمال قانون میشود.

سیستم های هوشمند در جاده های استان قزوین فعال شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵:۰۰

    به گزارش  پایکاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، افشین پیرنون روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی حمل و نقل و شورای هماهنگی مدیران راه و شهرسازی استان قزوین که در محل سالن جلسات اداره راه قزوین برگزار شد اظهارداشت: با احساس مسئولیت راهداران تا چند روز گذشته عملیات راهداری زمستانی انجام شده است و هنوز در برخی گردنه ها شاهد برف انباشته هستیم و بلافاصله وارد مرحله طرح نوروزی شده ایم.

    وی بیان کرد: با آمادگی 992 دستگاه ناوگان حمل و نقل مسافری، 220 دستگاه اتوبوس، با میانگین سنی 10.9 سال، تعداد 188 دستگاه مینی بوس با میانگین عمر 26.7 سال، تعداد 584 دستگاه سواری با میانگین 9.8 سال در مجموع 1000 دستگاه در ناوگان آماده خدمت رسانی شده است.

    پیرنون گفت: با تشدید نظارت بر مدیریت فنی شرکتها از اول اسفند ماه در قالب گروه مشترک در پایانه مسافربری حضور فعال داریم و کنترل لازم صورت می گیرد.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اضافه کرد: آموزش های لازم به رانندگان و مدیران فنی شبکه مسافری استان داده شده و کنترل محورها به صورت محسوس و غیرمحسوس با همکاری پلیس راه آغاز شده است.

    پیرنون گفت: مراکز معاینه خودروهای سنگین هم آماده ارائه خدمات فنی است و رد راهداری نیز عملیات خط کشی مسیرها در محور آزاد ره قزوین به کرج در حال اجراست.

    وی بیان کرد: لکه گیری اسفالت برخی محورها نیز آغاز شده و نصب تابلوها و علائم و تابلوهای پیام متغیر که غیر فعال بود نیز اقدام لازم صورت گرفته است تا اطلاع رسانی لازم انجام شود.

    پیرنون اظهارداشت: 23 سامانه ثبت هوشمند در راههای استان راه اندازی شده و درآزاد راه قزوین به رشت با نصیب سیستم هوشمند زمینه ثبت تخلف رانندگان فراهم شده است و رفتار همه رانندگان کنترل می شود.

    وی اضافه کرد: نصب شش دورین شامل 4 دوربین ثبت میانگین سرعت و دو دستگاه دوربین ثبت لحظه ای تلاش می کنیم از حوادث جاده ای در این محور بشدت جلوگیری شود.

    پیرنون بیان کرد: به رانندگان توصیه می کنیم در محورهای مواصلاتی استان قزوین بویژه قزوین به رشت از سرعت مطمئنه تخطی نکنند زیرا با ثبت کامل تردد رانندگان با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

    28 راهدارخانه در استان قزوین

    وی اضافه کرد: 28 راهدارخانه استان قزوین آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است و با استفاده از 300 دستگاه خودرو. ی سبک و سنگین و 400 راهدار نسبت به ایمن سازی راهها و تسهیل در ترافیک برون شهری اقدام شده است.

    وی در ادامه جان باختن  قاسم کارگر  از راهداران پرتلاش استان قزوین در حین انجام وظیفه را تسلیت گفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو