فونیکسریمکسبهتام

اخبار ترافیکی نوروز (۱۵۰)

ترافیک سنگین در محورهای برون‌شهری قم

عصر خودرو- سرپرست پلیس راه استان از ترافیک سنگین محورهای برون‌شهری استان در روز طبیعت خبر داد.

ترافیک سنگین در محورهای برون‌شهری قم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، مختار پناهی با اشاره به تمهیدات و تدابیر پلیس راه استان در روز 13 فروردین، اظهار کرد: در حال حاضر در محورهای «قدیم قم ـ کاشان»، «کهک» اعم از جاده «لنگرود به کهک» و «پردیسان به ورجان»، «یزار دستجرد»، «قم به جعفریه» از حجم ترافیکی سنگینی برخوردار است.

    وی افزود: محورهای اصلی نیز «اتوبان قم-تهران»، «اتوبان قم ـ کاشان»، «سلفچگان به قم» در حال حاضر ترافیک عادی و روان است و پیش بینی می شود با گذشت زمان به حجم ترافیک آن نیز افزوده شود.

    سرپرست پلیس راه استان قم ادامه داد: امروز از ساعت 15 الی 24 تردد تمامی وسایل نقلیه از سمت «قم به کهک» ممنوع بوده و مسیر جایگزین «محور جاده معدن منگز» است و همچنین تردد انواع کامیون، کامیونت و تریلر در تمامی محورهای برون شهری استان ممنوع خواهد بود.

    پناهی هشدار داد:  از رانندگان تمام وسایل نقلیه درخواست داریم از توقف در کنار جاده پرهیز کنند و خودروی خود را خارج از حریم راه متوقف نکنند.

    وی افزود: با توجه به اینکه تفرجگاه ها بیشتر در محورهای«کهک، دستجرد و نیزار» هستند و جاده‌های این محورها دوطرفه و کم عرض هستند، توصیه می کنیم رانندگان حتماً با صبر و حوصله از سرعت و سبقت غیرمجاز  بپرهیزند و رعایت فاصله طولی رانندگی را داشته باشند.

    سرپرست پلیس راه استان قم توصیه کرد: از رانندگان عزیز تقاضا می شود در بازگشت از سفرهای خود از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط