فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم خبر داد؛

افزایش ۳۳ درصدی ورود خودرو به قم در ایام نیمه شعبان

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم از افزایش ۳۳ درصدی ورود خودرو به استان قم در ایام نیمه شعبان خبر داد.

افزایش ۳۳ درصدی ورود خودرو به قم در ایام نیمه شعبان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم، ابوالفضل جمالی گفت: بر اساس آمار دریافتی از سامانه نوین ‌ترددشمار بر خط مرکز مدیریت راه‌های کشور، طی ایام نیمه شعبان سال جاری (11 تا 15 اردیبهشت‌ماه) بیش از 745 هزار دستگاه خودرو به استان قم وارد شده‌ است.

    وی افزود: طی همین مدت در سال گذشته حجم ورودی خودرو به استان قم حدود 560 هزار دستگاه خودرو بوده است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم ادامه داد: بر اساس آمار مقایسه‌ای امسال با سال گذشته، حجم ورود خودرو به استان قم طی ایام نیمه شعبان از 33 درصد رشد برخوردار بوده است.

    وی آزادراه قم - تهران را با حجم ورودی بیش از 256 هزار دستگاه خودرو، حائز رتبه نخست ورود خودرو به استان دانست و گفت: از 11 تا 15 اردیبهشت‌ماه محور آزاد راه قم - کاشان با حجم ورودی بیش از 108 هزار دستگاه خودرو، دومین محور با حجم ورودی خودرو به استان قم بوده است.

    جمالی در ادامه بزرگراه راهجرد - سلفچگان را با حجم ورودی بالغ بر 95 هزار دستگاه خودرو، سومین محور از نظر حجم ورودی خودرو به استان اعلام کرد و گفت: گرچه آمار دریافتی از سامانه نوین تردد شمار برخط مرکز مدیریت راه‌ها از رشد 33 درصدی خودرو به استان، طی ایام شعبانیه در مقایسه با سال گذشته خبر می‌دهد اما بحمدالله با توجه به تمهیدات به عمل آمده در زمینه مدیریت ترافیکی، هماهنگی‌های خوبی در اجرا دیده شد.

    وی به بخشی از اقدامات این اداره کل در راستای تسهیل ترافیک و تأمین ایمنی راه‌های استان طی مدت یاد شده اشاره و تصریح کرد: استقرار هشت اکیپ راهدار در قالب گشت‌های ثابت و سیار، تجهیز هفت راهدارخانه جهت ارائه خدمات موضوعه، احداث راه دسترسی از آزادراه قم - کاشان به محور جنت آباد منتهی به مسجد مقدس جمکران، رزرو پنج دستگاه اتوبوس جهت جایگزینی با اتوبوس‌های مانده در راه، نظارت مستقیم و مستمر بر نحوه ارائه خدمات ناوگان عمومی سفر و ...از جمله اقدامات این اداره کل طی ایام نیمه شعبان بوده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو