فونیکسریمکسبهتام

سوار بر مرکب امید پیش به سوی زندگی

عصر خودرو- زن سرپرست خانوار البرزی با تلاش و پشت سر گذاشتن ناآرامی‌های زندگی و دریافت وام قرض‌الحسنه اشتغال از کمیته امداد یک دستگاه تاکسی خریداری کرده و ضمن رسیدن به خودکفایی با کمک این نهاد صاحب‌خانه شده است.

سوار بر مرکب امید پیش به سوی زندگی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، انوی مددجوی خودکفا شده البرزی با بیان اینکه سال 80 با مردی که شغلش مکانیکی بود ازدواج می‌کند، گفت: پس از آغاز زندگی مشترک وضع مناسبی داشتیم و رابطه‌ام با همسرم خوب بود تا اینکه سه سال گذشت و خداوند به ما یک دختر عطا کرد ولی متأسفانه بعد از به دنیا آمدن فرزندم متوجه شدم همسرم معتاد شده است.

    این مددجو متذکر شد: خیلی سعی کردم به او فرصت بدهم و کمک کنم تا اعتیادش را ترک کند و در این راه پنج بار او را به کمپ بردم و پنج بار نور امید در دلم زنده شد که بعدا به کورسوی امید تبدیل شد. ولی هیچ اثری نداشت و هر بار که از کمپ مرخص می‌شد در کمتر از یک ماه دوباره شروع می‌کرد و آن زمان بود که من، خودش و دخترمان قربانی هیولای اعتیاد شده بودیم.

    وی ادامه داد: من نزد خدای متعال و وجدانم روسپیدم چون برای حفظ زندگی و نجات همسرم پنج بار تلاش کردم ولی او همیشه مشغول خوش‌گذرانی با دوستانش و مصرف افیون بود. پس از مدتی به علت حمل مواد مخدر دو سال به زندان افتاد و مجبور بودم به خاطر تأمین هزینه‌های زندگی با کارکردن در یک آسایشگاه سالمندان خرج خودم و دخترم را دربیاورم. همسرم بعد از آزاد شدن از زندان و گذراندن دوران محکومیت متأسفانه متنبه نشد و آزار و اذیتش نیز نسبت به ما بیشتر شد.

    مددجوی موفق البرزی با بیان اینکه هنگام کارکردن در آسایشگاه دخترش در خانه تنها می‌ماند و همیشه نگران او بوده، گفت: ناگزیر با پذیرش شکست در زندگی و به دلیل نداشتن امنیت جانی با سختی فراوان از شوهرم جدا شدم و به دلیل تنهایی فرزندم امکان کارکردن در آسایشگاه نیز برایم فراهم نبود.

    زن سرپرست خانوار البرزی با اشاره به اینکه بعد از طلاق با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده، افزود: با معرفی یکی از همسایه‌ها به کمیته‌امداد مراجعه کردم و سال 90 تحت حمایت این نهاد قرار گرفتم. پس از یک‌سال امدادگران بخش اشتغال به من پیشنهاد دریافت تسهیلات خودکفایی دادند چون گواهینامه داشتم با پیگیری و کمک کمیته‌امداد از تاکسیرانی مجوز گرفتم و سال 92 با دریافت 15 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه کمیته‌امداد و 8 میلیون تومان پس‌انداز خودم یک تاکسی دست دوم خریدم و مشغول به کار شدم.

    وی در پایان گفت: سال 95 از کمیته‌امداد یک وام تکمیلی 15 میلیون تومانی دیگر گرفتم و با فروش ماشین قبلی یک‌دستگاه تاکسی صفر کیلومتر تهیه کردم. هم‌اکنون در یکی از خطوط تاکسیرانی کرج کار می‌کنم و به یاری خدا و کمک‌های کمیته امداد توانستم خانه بخرم و اقساط وام خودرو را نیز پرداخت کنم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو