فونیکسریمکسبهتام

کدام یک از خودروهای داخلی، دارای بیشترین قطعات یدکی در بازار هستند؟

عصر خودرو- این روزها تهیه لوازم یدکی و یا قطعات مصرفی خودرو آنچنان کار سختی نبوده و تنها با جست و جویی کوتاه در هر نقطه ای از ایران، می‌توان به نتیجه مورد نظر رسید. اما واضح است که برخی خودروهای بازار با توجه به وارداتی بودن یا حتی داخلی بودن، گاهی مشکل تهیه لوازم یدکی داشته باشند.

کدام یک از خودروهای داخلی، دارای بیشترین قطعات یدکی در بازار هستند؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تیتر20 ،  در این مطلب به معرفی خودروهای اقتصادی بازار داخلی کشور که دارای بیشترین قطعات مصرفی و یدکی برای استفاده بلند مدت هستند، میپردازیم.

    1-پراید

    به جرات می‌توان گفت که در بازار داخلی کشور، پراید دارای بیشترین قطعات یدکی و مصرفی است. این خودرو به دلیل ارزان بودن و عدم پیچیدگی در ساخت، به عنوان پر فروش ترین اتومبیل موجود در کشور شناخته شده و به همین علت، در هر جای ایران و در تمام مسیرها و شهرها، می‌توان لوازم مصرفی اش  را با قیمتی کم و به سادگی تهیه نمود.

    2-تیبا

    یکی دیگر از خودروهایی که قطعات مصرفی و یدکی آن به راحتی در سرتاسر ایران قابل تهیه است، تیبا نام دارد. این خودرو در واقع به عنوان جانشین پراید در بازار داخلی کشور شناخته می‌شود، با توجه به قیمت ارزان خود، دارای آمار فروش بسیار بالایی است. در این رابطه، باید گفت که تیبا نیز همچون پراید، از تکنولوژی بسیار قدیمی در ساخت برخوردار است و به همین علت، قطعات مصرفی آن ارزان و همیشه در دسترس هستند.

    3-سمند LX

    از دیگر خودروهایی که  نام آن در این لیست به چشم می‌خورد، سمند  LX است. این مدل توسط گروه صنعتی ایران خودرو تولید و عرضه می‌شود و با توجه به میزان فروش بالای این محصول در کنار رضایت نسبی دارندگان، تهیه قطعات یدکی و مصرفی آن نیز در سرتاسر کشور امری آسان بوده و به واسطه پوشش گسترده خدمات ایران خودرو در سرتاسر نقاط کشور، قیمت قطعات یدکی مورد نیاز این مدل مناسب ارزیابی می‌شود.

    4-پژو 405 GLX

    یکی دیگر تولیدات گروه صنعتی ایران خودرو که نام آن در این لیست حضور دارد، پژو 405 GLX است. پژو 405 GLX به دلیل آمار فروش بسیار بالا، یکی از اتومبیل‌های پر تقاضا در رده خودروهای ارزان قیمت به شمار رفته و به راحتی می‌توان قطعات یدکی و مصرفی آن را در تمامی شهرها و نقاط ایران، تهیه نمود.

    5-تندر 90

    یکی دیگر از خودروهایی که می‌توان نام آن را در زمره اتومبیل‌هایی با بیشترین قطعات یدکی و مصرفی عنوان کرد، تندر 90 است. تندر 90 به دلیل استهلاک کم و دوام بالا، یکی از اولویت‌های مشتریان در هنگام خرید بوده و با توجه به تقاضای بالای خریداران برای خرید این مدل و گستردگی خدمات گروه صنعتی سایپا و ایران خودرو (تندر 90 به صورت مشترک توسط این دو شرکت تولید می‌شود) در سراسر کشور، تهیه لوازم مصرفی و یدکی آن، امری به نسبت ساده و بی دردسر است (برخی از لوازم مصرفی این خودرو دارای قیمت بیشتری نسبت به سایر اتومبیل‌های این رده هستند)

    6-پژو 206

    از دیگر تولیدات ایران خودرو که به عنوان پر فروش ترین محصول این شرکت خودروسازی در میان مشتریان جوان، نام آن در این لیست به چشم می‌خورد، پژو 206 نام دارد. این مدل نیز همانند برخی دیگر از تولیدات این گروه صنعتی، به دلیل تقاضای بالا مشتریان برای خرید، دارای لوازم یدکی و مصرفی بی شماری بوده و تهیه این لوازم در سرتاسر کشور، امری نسبتا راحت و بی دردسر است. البته باید این نکته را خاطر نشان کرد که تهیه قطعات مصرفی 206 در نمونه تیپ 2 بسیار آسان تر و ارزان تر از نمونه تیپ 5 است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو