فونیکسریمکسبهتام

پلیس با خودروهای مسافربر شخصی در گیلان ‌برخورد می‌کند

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور گیلان با بیان اینکه در سه ماهه امسال بیش از ۵ هزار خودرو مسافربر شخصی در گیلان اعمال قانون شدند گفت:‌ پلیس با رانندگان این وسائط نقلیه شدیداً برخورد می‌کند.

پلیس با خودروهای مسافربر شخصی در گیلان ‌برخورد می‌کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ،‌ سرهنگ محمدرضا محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال،‌ بیش از 5 هزار خودرو مسافربر شخصی به‌علت نقض مقررات توسط پلیس در شهرهای مختلف استان گیلان متوقف و اعمال قانون شدند.

    رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان عنوان کرد:‌ براساس قانون، حمل هرگونه مسافر با خودروهای سنگین باربری و یا وسائط نقلیه پلاک شخصی ممنوع است بنابراین در صورت مشاهده موارد مطروحه توسط پلیس،‌ طبق مقررات با رانندگان آن‌ها برخورد خواهد شد.

    ‌محمدی از برخورد و اعمال قانون بیش از 2 هزار خودرو پلاک شخصی در شهر رشت که اقدام به مسافرکشی کرده‌اند خبر داد و گفت:‌ پدیده حمل مسافر توسط خودروهای شخصی در سراسر کشور رواج و گسترش پیدا کرده است که یقیناً مخاطرات و آسیب‌های فراوانی را به دنبال دارد.

    وی با تأکید بر این مطلب که برخی از خودروهای شخصی با پلاک سایر استان‌ها در گیلان اقدام به مسافربری می‌کنند تصریح کرد:‌ علت دقیق گرایش مردم به تردد با خودروهای شخصی مشخص نیست اما افزایش سطح آگاهی جامعه در مورد فرهنگ استفاده از تاکسی ضروری به نظر می‌رسد.

    رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان به تعداد بسیار زیاد تاکسی‌های درون شهری در شهر رشت اشاره کرد و ابراز داشت:‌ طبق برآوردها، شهر رشت به 3 هزار تاکسی نیاز دارد در حالی‌که به علت سوءمدیریت‌ها تعداد آن‌ها هم‌اکنون به 6 هزار دستگاه افزایش پیدا کرده است.

    محمدی از برخورد پلیس و اعمال قانون بیش از 2 هزار دستگاه خودرو مسافربر شخصی در شهر رشت خبر داد و عنوان کرد:‌ راه برون رفت از تمام معضلات ترافیکی موجود در ‌شهرها برخورد سلبی پلیس نیست بلکه باید سایر نهادها و سازمان‌ها نیز به وظایف قانونی خود عمل کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو