فونیکسریمکسبهتام

مدیر بازاریابی و فروش گروه صنعتی ماموت مطرح کرد:

سهم ۲۵ درصدی کمپرسی ها در صنعت حمل و نقل

عصر خودرو- مدیر بازاریابی و فروش گروه صنعتی ماموت گفت: آمارهای منتشر شده در بخش حمل ونقل نشان می دهد سهم کمپرسی ها در جابجایی بار معادل ۲۵ درصد است.

سهم ۲۵ درصدی کمپرسی ها در صنعت حمل و نقل
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، راد در مراسم رونمایی از تریلر کمپرسی سه محور 35 مترمکعبی فوق سبک با بیان این مطلب افزود: از 400 میلیون تن بار جابجا شده در کشور 100 میلیون تن با کاربری کمپرسی حمل شده و سهم کفی ها از این میزان 22 درصد بوده است.
    وی با اشاره به نقش حمل و نقل در توسعه اقتصادی اظهار کرد: در دنیای پررقابت امروز حمل و نقل شاخص توسعه یافتگی به شمار می رود و همه صاحبنظران این حوزه معتقدند که توسعه همه جانبه یک کشور در بخش های کشاورزی، خدماتی، تولیدی و همه سطوح مشروط به توسعه حمل و نقل است.
    راد ادامه داد: تاثیر بخش حمل و نقل و توسعه آن در اقتصاد ملی غیرقابل انکار است و شرکتی که 50 درصد سهم بازار تریلر کشور را در اختیار دارد او را به شرایطی وا می دارد که با وسواس بیشتر محصول جدیدی به مشتریان عرضه کند به طوری که توجه به خواسته مشتری همواره سرلوحه فعالیت های شرکت های معتبر است.
    مدیر بازاریابی و فروش گروه صنعتی ماموت یکی از استراتژی های این شرکت را ارتباط بیشتر با مشتری و درک از محصولات عنوان و تصریح کرد: جدا کردن هلدینگ منطبق با نیاز مشتری در بخش تریلر و سایر بخش ها باعث رویکرد جدید شد تا به صورت تخصصی تر برخورد با مشتری دنبال شود.
    وی ظرفیت سالانه تولید تریلر در گروه صنعتی ماموت را 10 تا 12 هزار دستگاه اعلام و اظهار کرد: با هدف تامین نیاز بازار سگمنت ها و رویکردهای مختلفی در پیش گرفته ایم به طوری که در ساختار جدید شرکت ها با قابلیت بالا دسته بندی شده اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط